  • 1. Data: 2005-03-29 20:57:32
    Temat: zmiana sposobu wykonywania dzieła
    Od: "kuba D." <k...@p...pl>

    czy żądanie zmiany sposobu wykonywania dzieła może nastąpić tylko w czasie
    trwania umowy?

  • 2. Data: 2005-03-29 20:58:28
    Temat: Re: zmiana sposobu wykonywania dzieła
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    kuba D. wrote:
    > czy żądanie zmiany sposobu wykonywania dzieła może nastąpić tylko w czasie
    > trwania umowy?

    ???
    co masz na myśli.
    w jaki sposób mozna żądać zmiany sposobu wykonania dzieła, po wykonaniu
    dzieła.

  • 3. Data: 2005-03-29 21:12:23
    Od: "kuba D." <k...@p...pl>

    sytuacja taka:
    do 31 marca miałem byc przedstawicielem handlowym i zdobywać kontakty
    - szefowa na wieść ze od 1 kwietnia ide do konkurencji zakazała mi wstepu do
    biura i tym samym nie moge wykonywać dzieła
    - Obawiam się ze szefowa możę kręcić i odda sprawę że nie wykonałem dzieła
    lub wykonałem je źle, a że zakazała wstępu moze się wyprzeć.

    pytanie: jeżeli w czasie trawania umowy nie dała mi nakazu zmiany sposobu
    wykonywania dzieła to czy może oddać sprawę do sądu?

  • 4. Data: 2005-03-29 22:01:51
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    kuba D. wrote:
> [...]
    > - Obawiam się ze szefowa możę kręcić i odda sprawę że nie wykonałem dzieła
    > lub wykonałem je źle, a że zakazała wstępu moze się wyprzeć.

    dopóki obowiązuje cię umowa z firmą to nie za bardzo masz jak odejść.
    zerwanie umowy o dzieło wiaże się z konsekwencjami.
    Patrzac z zewnatrz, to wlasnie przestales sie wywiazywac z obowiazkow.
    Wszystko zalezy jak umowa jest napisana.

    Ja bym napisal jej pismo listem poleconym z prosba o wyjasnienie sytuacji.
    Wyraznie bym w tym liscie napisac, ze w zwiazku ustnym zakazem wstepu do
    biura od dnia xxx prosisz jak masz rozumiec ta sytaucje i czy ona jest
    rownoznaczna z zerwanniem umowy ze strony firmy.

  • 5. Data: 2005-03-29 22:10:41
    Od: "kuba D." <k...@p...pl>

    tydzien temu poszło takie pismo:

    Oświadczam, że wobec wydanego dnia 14.03.2005 r. zakazu wstępu do biura
    firmy, oraz nakazu zwrotu rzeczy wymienionych w § 2, pkt.1 umowy z dnia
    3.01.2005 r. nie mogę wykonywać powierzonego mi dzieła

    i od tamtego czasu cisza

  • 6. Data: 2005-03-29 22:56:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kuba D." <k...@p...pl> napisał w wiadomości
    > czy żądanie zmiany sposobu wykonywania dzieła może nastąpić tylko w
    czasie
    > trwania umowy?

    Najprawdopodobniej, to nie jest umowa o dzieło, tylko zlecenia. Tytuł
    umowy nie ma nic do rzeczy. I stąd całe komplikacje. Tę umowę już Ci
    wypowiedziano.

  • 7. Data: 2005-03-30 09:44:14
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > pytanie: jeżeli w czasie trawania umowy nie dała mi nakazu zmiany sposobu
    > wykonywania dzieła to czy może oddać sprawę do sądu?

    miales zdobywac kontakty czy zdobyc np 10 kontaktow? Bo jezeli to pierwsze
    to byla umowa zlecenie a nie o dzielo.

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...