  • 1. Data: 2005-03-29 21:02:20
    Temat: czy grożenie oddaniem mnie do sądu jest ok?
    Od: "kuba D." <k...@p...pl>

    były pracodawca grozi mi, że mnie odda do sądu za cos tam? czy samo grożenie
    jest legalne?

  • 2. Data: 2005-03-29 21:04:20
    Temat: Re: czy grożenie oddaniem mnie do sądu jest ok?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    kuba D. wrote:
    > były pracodawca grozi mi, że mnie odda do sądu za cos tam? czy samo grożenie
    > jest legalne?

    no oddaniem do sądu to raczej ciężko grozić
    grozić to można oddaniem sprawy do ruskich.

  • 3. Data: 2005-03-29 22:54:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kuba D." <k...@p...pl> napisał w wiadomości
    > były pracodawca grozi mi, że mnie odda do sądu za cos tam? czy samo
    grożenie
    > jest legalne?

    Jak legalne, pod warunkiem że ma zamiar Cię pozwać o to, o co ma
    pretensje do Ciebie. Nie można od kogoś żądać zwrotu 10 zł twierdząc, ze
    jak nie odda, to podasz go o pobicie.

  • 4. Data: 2005-03-30 09:34:31
    Od: "news.tpi.pl" <r...@S...pl>

    > były pracodawca grozi mi, że mnie odda do sądu za cos tam? czy samo
    > grożenie
    > jest legalne?

    jak cos przeskrobales... to moze... jelsi to sad pracy to musi najpierw
    udowodnic wszystko przed sadem a ten jets raczej przychylny pracownikowi..
    zbieraj wszytsko co moze go obciazyc a potem wyslij mu kopie tego jak ci
    jeszcze raz zagrozi