  • 1. Data: 2005-03-29 19:57:42
    Temat: PZU i umorzenie postepowania
    Od: LiWek <l...@W...pl>

    Witam.

    Zwracam sie do Was o pomoc, bo sprawa jest pilna a nie chcemy czegos
    zaniedbac. Otoz:

    Pare tygodni temu znajomy mial kolizje autem, gosciu lanosem wymusil na
    nim pierwszenstwo i wjechal mu w bok. Calosc dziala sie na jakiejs
    wiosce, zostala wezwana Policja. Przyjechal jeden misiek, stwierdzil
    wine kierowcy lanosa, gosciu sie przyznal. Na miejscu policjant
    sporzadzil protokol, znajomemu natomiast dal notatke z danymi sprawcy,
    jego numerem polisy itd. Na tej notatce sie nie podpisal...
    Znajomy oczywiscie udal sie do PZU, zglosil szkode, opisal wszystko,
    podal dane sprawcy. Auto obejrzal rzeczoznawca, stwierdzil, ze nadaje
    sie jedynie do kasacji, wyplata kasy z OC sprawcy oczywiscie. Znajomy
    mial czekac na pieniadze, z tego co wiem kilka tys. zl.
    I teraz final, dzisiaj dostal z PZU pismo, w ktorym informuja, iz
    dwukrotnie wysylali do Policji pismo o potwierdzenie zdarzenia i winy
    kierowcy lanosa (nie wiem czy ten odmowil potwierdzenia swojej winy), na
    zadne z nich nie dostali odpowiedzi, w zwiazku z czym sprawa zostala
    umorzona.

    Oczywiscie radze koledze, zeby sie odwolal.
    Co w takiej sytuacji mozna zrobic? Gdzie sie udac najpierw? Powiedzmy,
    ze uda sie ustalic funkcjonariusza, ktory zdarzenie obslugiwal, ale czy
    da rade udowodnic mu, ze mialo ono miejsce?

    --
    Pozdrawiam z Kielc
    LiWek

  • 2. Data: 2005-03-29 20:46:16
    Temat: Re: PZU i umorzenie postepowania
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

> [...]
    > kierowcy lanosa (nie wiem czy ten odmowil potwierdzenia swojej winy), na
    > zadne z nich nie dostali odpowiedzi, w zwiazku z czym sprawa zostala

    Czaaad .... jestem pelen podziwu dla tych debili. Nie maja zadnych
    podstaw do umorzenia. Napisac odwołanie wskazujac bezpodstawnosc takiego
    postepowania. Jesli odwołanie bedzie negatywne to niestety trzeba iść do
    sądu.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-03-29 20:57:10
    Od: LiWek <l...@W...pl>

    Użytkownik KrzysiekPP napisał:

> [...]
    > podstaw do umorzenia. Napisac odwołanie wskazujac bezpodstawnosc takiego
    > postepowania. Jesli odwołanie bedzie negatywne to niestety trzeba iść do

    To oczywiscie tak. Ale zastanawia mnie jedno - czy bylo to spowodowane
    zwyklym zaniedbaniem, czy moze cos wiecej. Nie chce tu wymyslac teorii
    spiskowej, ale jezeli to jest wioska, w ktorej sie wszyscy znaja, to
    jest szansa, ze gosciu dogadal sie z policjantem. Ale to tak BTW.
    Mysle, ze lepiej sie jakos zabezpieczyc na okolicznosc odwolania. Mysle,
    ze dobrze bedzie uderzyc do zwierzchnikow policjanta. Tylko gdzie
    najlepiej? I czy jest szansa na to, ze sprawa sie ruszy czy umrze
    smiercia naturalna?

    --
    Pozdrawiam z Kielc
    LiWek