  • 1. Data: 2004-07-13 13:43:38
    Temat: zmiana sposobu rozliczania dzialnosci gospodarczej
    Od: "sinc@interia" <s...@i...nie.net>

    Witam
    prowadze dodatkowo jednoosobowo dzialalnosc gospodarczą (usługi)
    i do tej pory rozliczalem sie w formie ryczaltu
    Naszła mnie chec odliczenia zakupu nowego samochodu (słyszałem ze mozna
    odliczyć 5000 zł)
    ale musze przejsc na zasady ogolne.
    Niestety nic nie wiem na temat rozliczania sie wg zasad ogólnych
    moze ktos polecić mi jakies www lub numery ustaw ktore powinienem poznać?
    pozdr
    SinC

  • 2. Data: 2004-07-14 06:32:55
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>

    Dnia 04-07-13 15:43, Użytkownik sinc@interia napisał :
> [...]
    > i do tej pory rozliczalem sie w formie ryczaltu
    > Naszła mnie chec odliczenia zakupu nowego samochodu (słyszałem ze mozna

    aby móc "odliczyć" część VATu przy kupnie samochodu "osobowego" (jako
    środka trwałego) nie musisz przechodzić na zasady ogólne, możesz to samo
    zrobić na ryczałcie

    andy_nek