  • 1. Data: 2003-04-29 12:24:35
    Temat: LUKAS Bank
    Od: "Grzegorz" <g...@w...pl>

    Czy ktoś ma doświadczenia z prowadzeniem konta osobistego w Lukas Bank
    (opinie, dostepność gotówki, opłaty)).
    Chodzi mi o e-konto PRO które wydaje sie dość atrakcyjne w porównaniu z
    konkurencją ,zwłaszcza tradycyjnych banków które często presadzają juz z
    opłatami (np. WBK).
    Grzegorz

  • 2. Data: 2003-04-29 12:34:51
    Temat: Re: LUKAS Bank
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Grzegorz wrote:

> [...]
    > Chodzi mi o e-konto PRO które wydaje sie dość atrakcyjne w porównaniu
    > konkurencją ,zwłaszcza tradycyjnych banków które często presadzają juz

    Proponuję grupę pl.biznes.banki

    --
    Lekcja Historii:
    Gdy ktoś głośno krzyczy, że nie chce umierać za Gdańsk,

  • 3. Data: 2003-04-29 13:29:48
    Od: "Dosia" <dosia[usun]@poczta.onet.pl>

    : Czy ktoś ma doświadczenia z prowadzeniem konta osobistego w Lukas Bank

    Ja uzywam od 2 lat i sobie chwale :-)

    D.

  • 4. Data: 2003-04-29 19:25:17
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    Bank jest jak najbardziej OK, 0 problemow.

    Pzd Travis
    --
    Sebastian Grabowski
    GG: 18584 E-mail: Travis(malpa)o2.pl

  • 5. Data: 2003-04-29 20:49:05
    Od: "Michał Popiel" <p...@w...com.pl>

    Wszystkie operacje finansowe wykonuje przez ten bank... Jest super...
    Dodatkowy + to ze w realach, tesco itd czesto sa ich oddzialy wiec i w
    niedziele o 20 mozna podejsc do banku...
    Jesli nie masz dostepu do netu - zalatwiasz wszystko telefonicznie
    (przelewy, dyspozycje)
    Kazde pytanie rozwikla ci calodobowa infolinia (darmowa)
    Jelsi chodzi o obsluge via internet to takze jest bez zarzutow... Przelewy
    ida bardzo szybko - calkowicie za darmo.
    Po 3 miesiacach dostajesz karte kredytowa VISA - nie koniecznie musisz miec
    wysokie dochody - ich komputer przyzna karte nawet przy 1000 zl na reke
    pensji - przyzna limit 1200 zl miesieczny karty (no chyab ze dochody sa
    wieksze)

    inne pytania to priv

    pozdrawiam
    --
    Michal Popiel

  • 6. Data: 2003-05-01 09:49:04
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Grzegorz" <g...@w...pl> napisał:

    >Czy ktoś ma doświadczenia z prowadzeniem konta osobistego w Lukas Bank
    >(opinie, dostepność gotówki, opłaty)).
    Sprawdz ofertę mBanku i bedziesz wiedzial wszystko ;-)

  • 7. Data: 2003-05-01 16:58:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    LUKAS BANK bardzo dużo inwestuje w kredyty dla ludności za pośrednictwem
    firmy matki LUKAS S.A. To dość ryzykowny obszar i kilka banków już się na
    tym przejechało. Tak więc osobiście większego wkładu bym tam nie trzymał.
    Po drugie, bank ten ma stosunkowo mało oddziałów. W porównaniu z PKO BP SA,
    PeKaO SA, BPH-PBK SA czy innymi molochami to jednak o wiele mniej.
    Przekonałem się (a mam konto niemal od samego początku popularyzacji tego
    produktu, czyli już kilkanaście lat), że jednak powszechny dostęp do
    oddziału banku to duża wygoda. Ja wiem, że są telefoniczne infolinie, hasła
    i inne bajery. Wiele rzeczy jednak wolę osobiście załatwiać w banku (może
    mam stare nawyki). Niektórych nie sposób załatwić wirtualnie.
    Drugą rzeczą, którą radziłbym rozważyć, to dostęp do bankomatów. Nie wiem, z
    kim ma podpisane umowy o bezpłatnej obsłudze LUKAS, ale wiem, że jak
    założysz sobie konto w jakimś małym banku, to właśnie to może być uciążliwe.
    Do własnego bankomatu daleko, a obcy strąca "na papierosy". Kilka wypłat w
    miesiącu i na koniec okazuje się, że kilkadziesiąt złotych wyrzucone w
    błoto.
    Odradzam kierowaniem się wysokością stawki procentowej. Obecnie rozbieżności
    są niewielkie. Teraz jakiś bank może mieć procent więcej, a jutro to się
    zmieni. Ja mam w jednym banku ROR-a kilkanaście lat. Kilka razu już miałem
    zamiar się przenieść. Już to mnie wk... obsługa, bo z tym różnie bywa.
    Niekiedy okazywało się, że konkurencja daje 2 % więcej. Jednak przeniesienie
    ROR-u, gdy się z niego korzysta w bardziej zaawansowany sposób, to jednak
    spory kłopot. Stałe zlecenia, popodawane wszędzie numery rachunków, kłopoty
    z kartą w nowym banku. W końcu zawsze odpuszczałem. Po pewnym czasie
    okazywało się, że u konkurencji stawki spadły, obsługa się zmieniła, albo ja
    się przyzwyczaiłem. Gdy w innym banku założył kolega, to z reguły okazywało
    się, że tam podobne kłopoty. Kolejki, idioci w okienku i stawki się
    wyrównały. I tak trwam.
    Dlatego jestem zdania, że ROR do prawdziwego wykorzystania na dłużej, to
    tylko w jakimś w miarę dużym banku. Wiele oddziałów, wiele bankomatów w
    całej Polsce, doświadczenie w obsłudze klienta - tego procent zysku w stawce
    nie zrównoważy w żaden sposób. A obsługę przez INTERNET to chyba teraz
    oferują wszyscy.
    Ale jak zwykle, wybór należy do Ciebie.