  • 1. Data: 2003-01-20 13:10:54
    Temat: ile kosztuje poświadczenie kopii ???
    Od: ZdroYY <z...@a...net.usun>

    Witam !

    Orientujecie się może ile kosztuje jakbym chciał poświadczyć zgodność
    oryginału z kopią ? Chodzi mi tu o 4 świadectwa pracy które zgodnie z
    wymaganiami zusu muszę wysłać im w oryginale w związku z ustalaniem
    kapitału początkowego, a jednocześnie nie chciałbym się pozbawiać
    możliwośći posiadania prawnie waznych świadectw pracy gdyby nie daj
    boże trafiła się zmiana pracy.
    A może znacie jakąś kancelarię która zrobi to za jakieś akceptowalne
    pieniądze (mniej niż 50 PLN)

    grzesiek
    --
    Grzegorz Zdrojkowski website: http://www.btsnet.com.pl/zdroj/
    e-mail: zdroj(at)konto.pl , #GG76829

  • 2. Data: 2003-01-20 14:44:34
    Temat: Re: ile kosztuje poświadczenie kopii ???
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Piotrus" <
    > Notarialnie ok 10zł /szt
    > Ale wystarczy Ci urzędowo czyli zabiez do Zus - u oryginały i kopie a
    babka
    > walnie pieczęć zgodne z oryginalem i po ptokach.

    niestety te papiery zostawia sie w dziale personalnym i nie lata sie z nimi
    osobiscie do ZUSu
    A po zmianie pracy nie mozna odeslac pracodawce do ZUS zeby ZUS poswiadczyl
    ciaglosc/staz pracy. Przecież oddawanie oryginałów to poroniony pomysl - to
    bylo dobre jak ktos szedl na emeryture i nie myslal juz o zmianie pracy
    *** blad ***

  • 3. Data: 2003-01-20 15:01:58
    Od: "Piotrus" <p...@d...com.pl>

    Notarialnie ok 10zł /szt
    Ale wystarczy Ci urzędowo czyli zabiez do Zus - u oryginały i kopie a babka
    walnie pieczęć zgodne z oryginalem i po ptokach.

    Za friko - chyba że jej się nie będzie chciało to powiedz ze ma obowiązek.