  • 1. Data: 2003-01-20 13:33:07
    Temat: zmiana nazwiska
    Od: "putka" <g...@p...fm>

    Mam dylemat. Przeglądałam trochę archiwum grupy, ale nie mogłam znaleźć tam
    pomocy, zatem...
    Jestem po rozwodzie.Ja i dwoje moich dzieci nosimy nazwisko byłego męża.
    Chcę wyjść za mąż i zmienić nazwisko. Czy jest możliwość aby zmienić też
    przy okazji ślubu nazwiska dzieciom i nie stracić alimentów na dzieci?Czy
    ktoś z Was posiada jakieś doświadczenia w tym zakresie?
    Pozdrowienia Putka

  • 2. Data: 2003-01-20 15:24:58
    Temat: Odp: zmiana nazwiska
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik putka <g...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b0gu4a$a8f$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > przy okazji ślubu nazwiska dzieciom i nie stracić alimentów na dzieci?Czy
    > ktoś z Was posiada jakieś doświadczenia w tym zakresie?

    art.90 §2 k.r.o ponadto Dz.U.63.59.328 z późn.zm.

    Sandra