  • 1. Data: 2003-01-20 13:01:29
    Temat: zagwozdka - waznosc ksera swiadectwa pracy ?
    Od: ZdroYY <z...@a...net.usun>

    Witam !

    Taka zagwozdka - zakłady uznają jedynie oryginał świadectwa pracy.
    ZUS zażądał do kapitału początkowego oryginałów.
    Jakbym zmieniał firmę to w nowej firmie nie powinni uznać mi okresów
    pracy bo nie dostarczę oryginałów skoro te poszły do ZUS.
    Czy wystarczy do nowej firmy jeśli w obecnej poświadczą ważność ksera
    ?

    Jak to w ogóle rozwiązać ???

    grzesiek
    --
    Grzegorz Zdrojkowski website: http://www.btsnet.com.pl/zdroj/
    e-mail: zdroj(at)konto.pl , #GG76829

  • 2. Data: 2003-01-20 15:47:51
    Temat: Re: zagwozdka - waznosc ksera swiadectwa pracy ?
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

> [...]
    > pracy bo nie dostarczę oryginałów skoro te poszły do ZUS.
    > Czy wystarczy do nowej firmy jeśli w obecnej poświadczą ważność ksera

    Na jakiej podstawie prawnej ZUS zada oryginalu i ci go zabiera ? Swiadectwo
    pracy jest przeciez twoja wlasnoscia ? Czy probowales wyjasnic to w ZUSie ?
    Mi przyjeli ksero !

    --
    Krzysztof Pułapa, Kraków, http://www.ceti.pl/~jimi/

  • 3. Data: 2003-01-20 16:58:25
    Temat: Odp: zagwozdka - waznosc ksera swiadectwa pracy ?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:M...@n...tpi.pl...

> [...]
    Swiadectwo
    > pracy jest przeciez twoja wlasnoscia ? Czy probowales wyjasnic to w ZUSie

    a nie można przedłożyć Rp7? jest istotnym dokumentem dla ZUS...oryginału
    ZUS nie powinien żądać ...

    Sandra