    From: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zmiana kodu pocztowego a dokumenty
    Date: Sat, 16 Nov 2002 00:18:56 +0100

    napisał w wiadomości
    news:Pine.LNX.4.21.0211160005520.30131-100000@irys.s
    tanpol.com.pl...

    > A PP nie jest przypadkiem "urzedem" ? To skąd prawo do
    > stemplowania "urzędową pieczęcią" np. znaczków skarbowych
    > albo weksli oraz "urzędowości" terminu nadania
    > (*wyłącznie* przez PP, np. u kuriera "urzędowo" liczy
    > się tylko termin *dostarczenia*) ? ;)
    >
    > Pozdrowienia, Gotfryd
    > (ciekaw czy go ktoś obtenteguje :))

    Ja tam nie wiem czy to jest Poczta Polska SA czy tez PPUP Poczta Polska.
    Wyczytalem tylko ostatnio, ze "kody pocztowe" przydzielane sa wewnetrznym
    rozporzadzeniem Poczty Polskiej.
    Dlatego interesuje mnie czy pojecie "kod pocztowy" (jako integralna czesc
    skladowa adresu) zostalo gdzies ustawowo zapisane.
    Owszem widzialem druki "podatkowe" gdzie w rubrykach sa "kody pocztowe" ale
    nie pamietam zadnego zapisu z ustaw podatkowych nakazujacych aktualizacje
    dokumentow (np. druki NIP) w przypadku zmiany kodu pocztowego.

    Pozdrawiam,
    Karol