  • 1. Data: 2005-06-11 00:10:27
    Temat: cisza nocna a imprezy zbiorowe
    Od: BartekK <s...@d...org>

    dobry wieczor ;)
    jest 2:00 (w nocy)
    jestem w opolu... jakies 30m od amfiteatru, w ktorym sie odbywa
    festiwal... Ok, rozumiem, dobro telewidzow placacych abonament ;) jest
    wieksze niz moje, festiwal ma prawo halasowac od 7:30 (proby) do ~24..
    Ale po festiwalu, w pobliskim radiu opole i ich ogrodach - leci impreza
    do rana, bawi sie TVP, gwiazdorzy od siedmiu bolesci itp. Co roku to
    samo...
    Problem jest - ja nie slysze co w TV gadaja ! graja tak glosno, ze ani
    spac, ani tv ogladac... Festiwal z amfiteatru slyszalem przy otwartych
    oknach "troszeczke" - dalo sie uslyszec kto gra. A teraz przy
    zamknietych oknach - nie da sie uslyszec kto gra w moich glosnikach :)
    Oczywiscie zadzwonilem do dyzurnego policji, w sprawie zaklocania ciszy
    nocnej. Nie dosc ze "nie moga znalezc zrodla halasu", to sie w koncu
    zaslania "ale oni maja zgode". Pytam sie - czyja zgode? ja sie na nic
    nie zgadzalem, jako mieszkaniec tej samej dzielnicy. Dlaczego przez pare
    dni nie moge spac spokojnie, bo ktos sie bawi, a gdybym ja glosniej
    cokolwiek zrobil po 22 - to zaraz by sie zjawil batalion szturmowy aby
    uciszyc obywatela...
    wrr, a rano do pracy...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski