  • 1. Data: 2004-02-11 11:43:51
    Temat: zły adres doręczeń
    Od: Piotr <k...@t...pl>

    Witam

    Mam takie pytanie.
    Co powinienem zrobić, gdy pewna firma z uporem przesyła mi jakieś
    powiadomienia na stary adres zamieszkania (w tym polecone) ?
    Co będzie gdy na przykład prześlą sprawę do sądu wraz z błędnym adresem, a
    sąd wyda wyrok zaoczny ?
    Dodam, że firma ta była już wielokrotnie powiadamiana o zmianie adresu
    zamieszkania. Poza tym, już się kiedyś z nimi sądziłem i do sądu wpłynęła
    informacja o moim nowym adresie.
    Co by było też w wypadku, gdybym nie informował takiej firmy o zmianie
    adresu zamieszkania.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2004-02-11 14:12:41
    Temat: Re: zły adres doręczeń
    Od: "TJ" <N...@p...onet.pl>

    > Mam takie pytanie.
    > Co powinienem zrobić, gdy pewna firma z uporem przesyła mi jakieś
    > powiadomienia na stary adres zamieszkania (w tym polecone) ?

    a może wysłać jeszcze raz powiadomienie , ale tym razem poleconym z
    potwierdzeniem odbioru, abyś miał "podkładkę" na przyszłość?

    ST

  • 3. Data: 2004-02-11 18:37:06
    Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl>

    Użytkownik TJ napisał:

    > a może wysłać jeszcze raz powiadomienie , ale tym razem poleconym z
    > potwierdzeniem odbioru, abyś miał "podkładkę" na przyszłość?

    Hahahaaha, jednas firma wysyla mi polecone, raz na nowy raz na stary
    adres. Sa niereformowalni. Na stary juz nie odbieram. Dodam, ze wyslalam
    do nich juz 3 polecone z potwierdzeniem dotyczace nowego adresu, a
    dzwonilam 4 razy. Rezultatu brak. Przestalam zwracac uwage.

    --
    Pozdrawiam,
    Edytka