  • 11. Data: 2003-12-02 06:49:17
    Temat: Re: zle opisany towar
    Od: "Krzys" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Bejo" <b...@N...net> napisał w wiadomości
    news:bqgjbr$hqv$1@atlantis.news.tpi.pl...
    | monitora
    | ewentualnie

    | nie zajzalem... ale czy musialem?
    | nie bylo podstaw aby watpic w specyfikacje (bardzo dokladna z reszta!)
    | umieszczona na tabliczce obok monitora, z reszta poza czasem reakcji
    matrycy
    | reszta parametrow byla dokladnie taka sama jak w specyfikacjach producenta
    |
    | nie wydaje mi sie, zeby sprzedawca celowo zanizyl ten czas reakcji (byc
    moze
    | nawiny jestem...), prawdopodobnie nasatpilo to przez
    pomylke/niedopatrzenie,
    | ale w chwili obecnej musze niestetety stwierdzic, ze nie wiele mnie to
    | obchodzi (moze to ostro zabrzmi ale po prostu oszukano mnie)

    faktem jest iz zareklamowano towar o niewlasciwych parametrach
    technicznych, tak jak i w prasie komputerowerj roznie z tym bywa
    tak i sami producenci w specyfikacjach technicznych czesto
    pisza ze nie ponosza odpowiedzialnosci za zmiany itp
    wiec na czym sie oprzec?
    w twoim przypadku chwyc za gardlo sprzedawce,
    zrob fotke ekspozycji by bylo wiadomo o co chodzi...

  • 12. Data: 2003-12-02 10:26:54
    Od: Maria Ossowska <m...@a...pl>

    Marcin Debowski wrote:

    > Ja też nie widzę. Zwrot towaru-pieniędzy jest moim zdaniem wystarczająco
    > jasnym wyrazem woli obustronnego odstąpienia od umowy.

    A jeśli nie zgodzi się? A jeżeli osoby upoważnionej nie będzie, tylko
    pracownicy sprzedawcy, którzy nie mają upoważnienia do podejmowania decyzji
    tego rodzaju? Jak udowodnisz że korzystałeś ze swoich uprawnień?
    Ponadto uzyskujesz pewne uprawnienia jeśli w ciągu określonego czasu nie
    uzyskasz odpowiedzi. Dlaczego pozbawiać się pewnych środków, które daje
    kupującemu - konsumentowi ustawa?

    To że masz przygotowane pismo nie znaczy że musisz z niego korzystać jeśli
    zwrócą Tobie pieniądze.

    --
    Pozdrawiam,
    Marysia

  • 13. Data: 2003-12-02 10:28:29
    Od: Maria Ossowska <m...@a...pl>

    Krzys wrote:

    > nie mow ze nie zajzales w dokumntacje panelu?

    Nie musiał, skoro sprzedawca go poinformował o parametrach.
    Nie jest profesjonalistą. Kupuje monitor do domu.

    Pozdrawiam,
    Marysia

  • 14. Data: 2003-12-02 10:38:06
    Od: "Krzys" <k...@s...pl>

    Użytkownik "Maria Ossowska" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    | Nie musiał, skoro sprzedawca go poinformował o parametrach.
    | Nie jest profesjonalistą. Kupuje monitor do domu.

    tak wiem ze nie musial
    tyle ze dla wlasnego dobra by widzialy galy co braly

  • 15. Data: 2003-12-02 11:57:53
    Od: "Bejo" <b...@N...net>

    Dziś w rozmowie telefonicznej sprzedawca zgodzil sie na odstapienie od
    umowy, wiec wyglada na to ze sprawa zakonczy sie pomyslnie, napisze jeszcze
    o tym na grupie.

    Dziekuje wszystkim za dotychczasowa pomoc! Mam nadzieje, ze gdybym mial
    jeszcze jakis problem to pomozecie :)

    --
    Bejo
    www.ebrzozow.net

    Wytnij z adresu: N05P4M

  • 16. Data: 2003-12-03 01:19:16
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <bqhp0n$3qq$2@news.onet.pl>, Maria Ossowska wrote:

    > A jeśli nie zgodzi się? A jeżeli osoby upoważnionej nie będzie, tylko

    Nie rozumiem. Mówimy os sytuacji gdy się zgodzi.

    > pracownicy sprzedawcy, którzy nie mają upoważnienia do podejmowania decyzji
    > tego rodzaju? Jak udowodnisz że korzystałeś ze swoich uprawnień?

    Pisałem o sytuacji w której decyzja o wymianie została podjęta, klient
    dostał pieniądze, sklep towar (tak zrozumiałem pytanie przedpiścy). Co tu
    dokumentować? Pewnie będzie jakieś pokwitowanie i tyle.

    --
    Marcin

  • 17. Data: 2003-12-03 14:40:48
    Od: "Bejo" <b...@N...net>

    Wszytsko zakonczylo sie pomylsnie, dostalem korekte faktury i juz po
    sprawie, jeszcze raz dziekuje wszytkim grupowiczom za rady!

    --
    Bejo
    www.ebrzozow.net

    Wytnij z adresu: N05P4M