  • 1. Data: 2005-12-29 12:31:51
    Temat: zlamanie nogi na drodze publicznej
    Od: "poznik" <p...@p...pl>

    Z powodu kiepsko odśnieżonej drogi publicznej nastąpiło złamanie nogi
    przy przechodzeniu przez jezdnie, oczywiście po pasach.
    Czy można uzyskać z lokalnego zarządu dróg jakieś odszkodowanie za
    poniesioną krzywdę? chodzi o małe miasto powiatowe w raczej ubogim
    rejonie kraju.

  • 2. Data: 2005-12-29 12:40:19
    Temat: Re: zlamanie nogi na drodze publicznej
    Od: scream <n...@p...pl>

    poznik napisał(a):
    > Czy można uzyskać z lokalnego zarządu dróg jakieś odszkodowanie za
    > poniesioną krzywdę? chodzi o małe miasto powiatowe w raczej ubogim
    > rejonie kraju.

    Czy na miejsce została wezwana policja aby sporządzić notatkę ze
    zdarzenia? Czy nałożyła ona na zarządcę drogi mandat karny? W jaki
    sposób zamierzasz dowieść, że złamałeś nogę akurat tam, i że droga była
    w takim a nie innym stanie?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2005-12-29 13:41:59
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dp0lc4$a1o$1@news.onet.pl>, scream wrote:

    > Czy na miejsce została wezwana policja aby sporządzić notatkę ze
    > zdarzenia?

    Przecież pierwszy post wygląda właśnie jak policyjna notatka ze
    zdarzenia:)

    Renata

  • 4. Data: 2005-12-29 14:16:54
    Od: "poznik" <p...@p...pl>

> [...]
    > zdarzenia? Czy nałożyła ona na zarządcę drogi mandat karny? W jaki
    > sposób zamierzasz dowieść, że złamałeś nogę akurat tam, i że droga

    Zostało wezwane pogotowie, a oni chyba prowadzą rejestry rozmów
    alarmowych, wyjazdów karetek i przyjęć chorych. Na miejscu byli obecni
    świadkowie :) To nie ja złamałem nogę, pytam czysto teoretycznie w
    sprawie innej osoby.

  • 5. Data: 2005-12-29 14:17:51
    Od: "poznik" <p...@p...pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał
    w wiadomości
    waw.pl...

    > Przecież pierwszy post wygląda właśnie jak policyjna notatka ze
    > zdarzenia:)

    Co masz na myśli Reniu?

  • 6. Data: 2005-12-29 14:20:03
    Od: "Zbig.T" <t...@i...pl>

    Użytkownik "poznik" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy można uzyskać z lokalnego zarządu dróg jakieś odszkodowanie za
    > poniesioną krzywdę? chodzi o małe miasto powiatowe w raczej ubogim

    Jak rozumieć "kiepsko odśnieżonej" ?
    Tzn. odśnieżana była.
    Trudno, w trkacie opadów sniegu (patrzę teraz przez okno i snieży jak
    cholera) doprowadzic drogę do stanu "czarna i sucha". Tak więc myślę,
    że z odszkodowania nici. Pzdr.

  • 7. Data: 2005-12-29 15:12:25
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

  • 8. Data: 2005-12-29 15:59:40
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "Zbig.T" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Trudno, w trkacie opadów sniegu (patrzę teraz przez okno i snieży jak
    > cholera) doprowadzic drogę do stanu "czarna i sucha". Tak więc myślę, że

    Jak powiedział kiedyś pewien premier z LSD ... trzeba się było
    ubezpieczyć...

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 9. Data: 2005-12-29 16:05:31
    Od: scream <n...@p...pl>

    Renata Gołębiowska napisał(a):
    > "Z powodu kiepsko odśnieżonej drogi publicznej nastąpiło złamanie nogi
    > przy przechodzeniu przez jezdnie, oczywiście po pasach."

    hehe :))

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 10. Data: 2005-12-29 17:29:21
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Jak rozumieć "kiepsko odśnieżonej" ?

    "Standard odsniezania"? ;-) Spotkalem sie z tym kiedys w McDonaldzie. Jakis
    fiolek pod krawatem wyskoczyl do odsniezajacego pracownikusa pospolitusa i
    opieprzyl go "standard odsniezania to..."

    Pozdrawiam,

    Tiger