eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozlamali prawo, czy nie ? › zlamali prawo, czy nie ?
  • Data: 2002-04-05 15:35:53
    Temat: zlamali prawo, czy nie ?
    Od: "Adam P." <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam

    Byłem szczęśliwym posiadaczem dysku twardego Seagate 8,4 GB; byłem do czasu
    aż mi nie padł i to dwa dni po skończeniu gwarancji udzielonej w sklepie.
    Gwarancja była tylko na dwa lata, co mnie dziwi, bo producent dysku daje na
    swoje cudo aż 3 lata. Pojechałem następnego dnia do sklepu, ale powiedzieli
    że nic nie mogą zrobić bo to nie od nich zależy i na tym się skończyło.
    Myślę sobie dysk jest na gwarancji producenta to może wystarczy odesłać go
    producenta i uwzględnią mi gwarancję, skontaktowałem się z kim trzeba,
    podałem im numer seryjny dysku, sprawdzili to w komputerach Seagate'u, ale
    powiedzili mi że dysk ten został zakupiony od firmy jako dysk do zestawu
    komputerowego, a reklamacja dysku zakupionego razem z komputerm może być
    uzględniona tylko w sklepie, bo ja tego dysku sobie sam nie mogę wyciągnąć i
    odesłać. Zdziwiło mnie to bardzo, bo dysk ten nie został mi sprzedany razem
    z komputerem tylko oddzielnie.

    Tak więc dysk został kupiony od firmy Seagate na licencji, która zezwala
    sprzedaż razem z zestawem komputerowych, a w sklepie sprzedali mi go osobno
    (bez komputera).
    1. Czy w tym momencie sprzedawca złamał prawo ?
    2. Czy jeżeli producent udziela gwarancji na 3 lata, a sklep daje mi tylko 2
    lata, to czy w tym przypadku prawo też zostało naruszone ?
    3. Czy jest możliwość prawna, aby wyegzekwować od sklepu wymianę dysku na
    nowy ?

    Adam Pieczara

    e-mail: a...@p...onet.pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1