  • 1. Data: 2007-02-28 23:02:29
    Temat: Oskarżenie cywilne przeciwko prokuratorowi ??
    Od: " " <m...@W...gazeta.pl>

    Cześć,
    mam pytanie, przeciwko komu mogę skierować (i czy w ogóle mogę) sprawę
    odnośnie naruszenia dóbr materialnych. Chodzi o to, że prokurator prowadząc
    sprawę zabezpieczył szereg dokumentów ale podczas zabezpieczenia nie
    oznakowano, które dokumenty pochodzą od której ze stron (a było ich kilka). W
    ogóle nie oznakowano tych dokumentów ..., a same dokumenty nie pozwalają na
    ich jednoznaczną identyfikację od kogo zostały zabezpieczone.
    Teraz prokurator zakończył sprawę i wydał postanowienie w sprawie
    rozporządzenia dowodami rzeczowymi, które orzeka o wydaniu poszczególnym
    stronom ich przedmiotów. Problem w tym, że nie może go wykonać, bo nie wiadomo
    jak to zrobić, a sam nie podejmuje żadnych działań w kierunku ustalenia tego -
    po prostu przedmioty sobie leżą a on zadowolony. Co prawda to nie prokurator
    zabezpieczał fizycznie te dokumenty, ale policjant, ale z tego co wiem, to
    prokurator jest odpowiedzialny za przebieg śledztwa.

    Proszę o poradę jak rozpocząć taką sprawę i jak na to patrzą sądy ?

    p.s. Proszę mnie nie namawiać do jakichś prób porozmawiania z prokuratorem :),
    oprócz tych w.w. niedociągnięć pojechał równo po sprawie, więc nie zamierzam
    się z nim umawiać - miał swój czas.

  • 2. Data: 2007-03-01 09:14:21
    Temat: Re: Oskarżenie cywilne przeciwko prokuratorowi ??
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > :),
    > oprócz tych w.w. niedociągnięć pojechał równo po sprawie, więc nie

    "oskarzenie cywilne" :) - dobre.
    Ja bym zaczal od sciezki sluzbowej - skarga do prokuratora nadrzednego.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2007-03-01 09:17:13
    Od: "Marcin T." <n...@n...pl>

    SDD napisał(a):
    > "oskarzenie cywilne" :) - dobre.

    Gdybyś żył w cywilizowanym kraju to pociągnięcie kogoś takiego do
    odpowiedzialności nie różniłoby się od pociągnięcia jakiegokolwiek
    urzędnika. A tak, to mamy skansen z dozwoloną samowolką.

  • 4. Data: 2007-03-01 15:43:21
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin T." <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    >A tak, to mamy skansen z dozwoloną samowolką.

    Mamy tak jak chce większość społeczeństwa. Nazywa się to demokracją.
    Ciekawym też bardzo co to za tajemnicze bezpańskie "dokumenty" ;)

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 5. Data: 2007-03-01 20:11:13
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    > Użytkownik <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > "oskarzenie cywilne" :) - dobre.
    > Ja bym zaczal od sciezki sluzbowej - skarga do prokuratora nadrzednego.

    Chciałem powiedzieć sprawa cywilna :). Sorry:)

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2007-03-02 12:57:09
    Od: "Marcin T." <n...@n...pl>

    Nostradamus napisał(a):
    > Mamy tak jak chce większość społeczeństwa. Nazywa się to demokracją.

    A to mamy tę demokrację w postaci bezpośredniej?
    To zrozum łaskawie, że mamy tak jak dopuszczą do tego przedstawiciele a
    niekoniecznie chce społeczeństwo. Demokracja pośrednia wymaga ścisłego
    nadzoru nad wybrańcami.

  • 7. Data: 2007-03-02 15:13:50
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > To zrozum łaskawie, że mamy tak jak dopuszczą do tego przedstawiciele

    Nasi, większościowi przedstawiciele.

    --
    Pzdr
    Leszek