  • 1. Data: 2005-03-04 13:54:15
    Temat: zgoda sadu na paszport.
    Od: "Piotr" <pjj1"usun_to"@polbox.pl>

    czy ktos z szanownych grupowiczow wie jak sporzadzic pismo z prosba o
    wydanie zgody na paszport dla dziecka?
    dziecko po rozwodzi przebywa z matka i ojciec nie wyraza zgody twierdzac, ze
    matka bedzie chciala wywiezcz dziecko z kraju.
    moze gdzies sia wzory takiego pisma, ja niestety szukalem i nie znalazlem.

    piotr

  • 2. Data: 2005-03-04 22:08:16
    Temat: Re: zgoda sadu na paszport.
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    > czy ktos z szanownych grupowiczow wie jak sporzadzic pismo z prosba o
    > wydanie zgody na paszport dla dziecka?

    wiem jak napisac :)

    > dziecko po rozwodzi przebywa z matka i ojciec nie wyraza zgody twierdzac,
    > ze
    > matka bedzie chciala wywiezcz dziecko z kraju.

    widac ma jakies powody by tak sadzic ...

    Pozdrawaim Maver

  • 3. Data: 2005-03-07 10:08:30
    Od: "e e" <e...@g...pl>

    Maverick31 <m...@o...pl> napisał(a):

    > wiem jak napisac :)

    witam, moglbys podeslac taki wzor na prv? e...@g...pl
    dzieki

    z tymi powodami, zeby sadzic, ze matka chce wywiezc dziecko z kraju to
    roznie bywa. ja mam podobna sytuacje, byly maz nie chce sie zgodzic na
    paszport dla dziecka, ale dla zasady, a nie dlatego ze ma jakiekolwiek
    podstawy sadzic ze wywioze dziecko z kraju "na dobre" , choc tak wlasnie
    twierdzi:/

  • 4. Data: 2005-03-07 11:28:52
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "e e" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > paszport dla dziecka, ale dla zasady, a nie dlatego ze ma jakiekolwiek
    > podstawy sadzic ze wywioze dziecko z kraju "na dobre" , choc tak wlasnie

    wystarczy jak zwrocisz sie do sadu o zgode na wyjazd dziecka wtedy nie
    bedzie potrzebna zgoda drugiej strony poniewaz postanowienie sadu wystarczy
    by uzyskac paszport

    Sandra