  • 1. Data: 2006-01-12 19:12:30
    Temat: zgloszenie wykroczenia przestepstwa?
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    witam
    jesli obie osoby byly u lekarza ( nie obdukcja, policji nie bylo) tylko
    chirurg szycie itp
    czy mozna sprawe po dwoch dniach od zajscia albo dluzszym terminie zglosic
    do sadu ?

  • 2. Data: 2006-01-12 19:46:54
    Temat: Re: zgloszenie wykroczenia przestepstwa?
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "bartek" <f...@w...pl> napisał:

    >czy mozna sprawe po dwoch dniach
    Czyżby wizyta u lekarza była wykroczeniem/przestępstwem ?

    Artur Golański

  • 3. Data: 2006-01-12 19:47:49
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

> [...]
    > chirurg szycie itp
    > czy mozna sprawe po dwoch dniach od zajscia albo dluzszym terminie zglosic

    Sztuka jasnosci wyslawiania to trudna sztuka.
    O co chodzi ?

    Cezar

  • 4. Data: 2006-01-12 20:22:47
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    a czy sztuka zrozumienia pytania jest rownie trudna ?
    pytam sie, czy po dwoch dniach od zajscia typu(pogryzienie przez psa) mozna
    podac do sadu?
    czy trzeba w trybie natychmiastowym czyli w ten sam dzien kiedy wyrzadzila
    sie szkoda?

  • 5. Data: 2006-01-12 20:46:21
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podac do sadu?
    > czy trzeba w trybie natychmiastowym czyli w ten sam dzien kiedy wyrzadzila

    Sam pisze po chińsku i ma pretensje.

  • 6. Data: 2006-01-12 20:56:32
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    to odpowie mi ktos ile mam czasu/dni na zgloszenie zaistnialego
    wykroczenia/szkody ?i w jaki sposob trzeba to zalatwic

  • 7. Data: 2006-01-12 21:09:30
    Od: scream <n...@p...pl>

    bartek napisał(a):
    > to odpowie mi ktos ile mam czasu/dni na zgloszenie zaistnialego
    > wykroczenia/szkody ?i w jaki sposob trzeba to zalatwic

    Moim zdaniem zaraz po ukończeniu liceum powinieneś podać do sądu swoją
    polinistkę. W trybie natychmiastowym.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 8. Data: 2006-01-12 21:20:48
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    >a czy sztuka zrozumienia pytania jest rownie trudna ?
    > pytam sie, czy po dwoch dniach od zajscia typu(pogryzienie przez psa)
    > mozna podac do sadu?

    chcesz oskarzyc psa?

    P.

  • 9. Data: 2006-01-12 21:24:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    bartek [###f...@w...pl.###] napisał:

    Ponieważ z Twojego posta trudno doczytać się, o co Ci chodzi, to
    odpowiem uniwersalnie. Zawiadomienie o przestępstwie lub wykroczeniu
    jest sens składać, jeśli nie upłyną termin przedawnienia. Dla
    wykroczenia wynosi on rok. Dla przestępstw jest dłuższy i można go
    znaleźć w kodeksie karnym. Nie ma innego przepisu ograniczającego ten
    czas. Nawet po upływie przedawnienia można składać zasadniczo
    zawiadomienie, ale ma to znikomy sens, bo z definicji dostanie się
    odmowę wszczęcia postępowania.

  • 10. Data: 2006-01-12 21:57:22
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

> [...]
    > podac do sadu?
    > czy trzeba w trybie natychmiastowym czyli w ten sam dzien kiedy wyrzadzila

    W tej samej godzinie trzeba - później już nie przyjmą.

    Piotr