  • 1. Data: 2003-05-27 08:57:58
    Temat: zglaszanie spamu do prokuratury
    Od: Bartosz Maruszewski <b...@d...ists.pwr.wroc.pl>

    Witam.

    Jak wyglada sprawa ze zglaszaniem spamu jako przestepstwa w mysl
    wiadomej ustawy? Wystarczy, ze sklece jakies pisemko, dolacze wydruk
    listu i prokuratura MUSI sie tym zajac czy jest moze potrzebne cos
    szczegolnego?? Przestepstwo zglaszam w prokuraturze zgodnej z siedziba
    nadawcy czy odbiorcy i jak taka siedzibe ustalic? No i to jest
    przestepstwo czy moze jakos inaczej to nazwac?

    Nosze sie z zamiarem zebrania kilku(nastu) listow/prosb o zgode, ktore
    ostatnio sie pojawiaja i zaniesienie ich hurtem do prokuratury.

    Bartek M.
    --
    ____ _____ ____ # Bartosz Maruszewski B...@j...org.pl
    \__| | /___ # Tel. +48 501 453 621 ICQ: 23261748
    "Sztuka życia - to cieszyć się małym szczęściem"

  • 2. Data: 2003-05-27 09:55:54
    Temat: Re: zglaszanie spamu do prokuratury
    Od: d...@o...pl

> [...]
    >
    > Nosze sie z zamiarem zebrania kilku(nastu) listow/prosb o zgode, ktore
    > ostatnio sie pojawiaja i zaniesienie ich hurtem do prokuratury.

    Spam to wykroczenie a nie przestępstwo.
    Już to było na grupie i ktoś zapodał wzory, są tutaj:
    ftp://ramikro.pl/spam/

    Pozdrawiam,
    DC

  • 3. Data: 2003-05-27 10:15:35
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@r...pl>

    Bartosz Maruszewski <b...@d...ists.pwr.wroc.pl> wrote:
    > Jak wyglada sprawa ze zglaszaniem spamu jako przestepstwa w mysl
    > wiadomej ustawy? Wystarczy, ze sklece jakies pisemko, dolacze wydruk

    wysyłanie spamu nie jest przestępstwem. Jest wykroczeniem. Skoro
    powołujesz się na ustawę, to chociaż ją przeczytaj. Jak zgłaszać ? Na
    policję. Pisemko napiszesz na miejscu (wniosek o ściganie wykroczenia
    czy jakoś tak), ale weź ze sobą wydruki wiadomości. Szczegóły masz w
    archiwum tej grupy.

    B.

  • 4. Data: 2003-05-27 12:53:04
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@r...pl>

    Bronek Kozicki <b...@r...pl> wrote:
    > Szczegóły masz w
    > archiwum tej grupy.

    ooops, przegapiłem FUT. Szczegóły są w archiwum grupy pl.news.mordplik

    B.

  • 5. Data: 2003-05-27 22:24:18
    Od: "luke" <ktaki[NO-SPAM]@buziaczek.pl>

    Hej,

> [...]
    >
    > Nosze sie z zamiarem zebrania kilku(nastu) listow/prosb o zgode, ktore
    > ostatnio sie pojawiaja i zaniesienie ich hurtem do prokuratury.

    Daj sobie z tym spokoj.
    Jak to mowia "niska szkodliwosc czynu"

    Bohdan

  • 6. Data: 2003-05-28 09:14:26
    Od: d...@o...pl

    > Daj sobie z tym spokoj.
    > Jak to mowia "niska szkodliwosc czynu"

    Mylisz się.
    Biorąc pod uwagę nagminność popełnianych wykroczeń na tej podstawie nie można
    postępowania umorzyć.
    Darek