  • 1. Data: 2005-02-03 18:22:47
    Temat: zglaszanie przypadkow piractwa
    Od: pawel <p...@m...ukradli.spamerzy.pl>

    witam.
    jakie sa konsekwencje (realne, nie teoretyczne) zgloszenia firmy
    posiadajacej i uzywajacej pirackiego oprogramowania na stronach
    http://www.bsa.org/poland/press/ ??

    czy nie lepszym (skuteczniejszym) sposobem jest zgloszenie takiego faktu
    bezposrednio policji ?

    --
    plw

  • 2. Data: 2005-02-03 19:12:10
    Temat: Re: zglaszanie przypadkow piractwa
    Od: pixel <g...@g...com>

    On Thu, 03 Feb 2005 19:22:47 +0100, pawel wrote:

> [...]
    > http://www.bsa.org/poland/press/ ??
    >
    > czy nie lepszym (skuteczniejszym) sposobem jest zgloszenie takiego faktu

    Ale, policja chyba nie płaci za zgłoszenia =)
    Chociaż sam nie wiem czy BSA nawet płaci, jak nie to nie rozumiem osób
    które zgłaszają, No chyba, że to jakiś rewanż za wyrzucenie z pracy albo że
    nie dali podwyżki =)

    --
    ?pixel(TM)
    ?Informacja jak skonfigurować czytniki, aby pokazywały

  • 3. Data: 2005-02-03 19:19:07
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > czy nie lepszym (skuteczniejszym) sposobem jest zgloszenie takiego faktu
    > bezposrednio policji ?

    Kapus ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2005-02-03 19:35:32
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *KrzysiekPP* wrote in <news:MPG.1c6c9256990ffc55989b3e@news.tpi.pl> :

    > Kapus ...

    i do tego pijak.. ;)

    --
    Związki są jak opony - na niektórych można zrobić więcej kilometrów,
    ale w końcu i tak wszystkie się ścierają.

  • 5. Data: 2005-02-03 19:54:22
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > jakie sa konsekwencje (realne, nie teoretyczne) zgloszenia firmy
    > posiadajacej i uzywajacej pirackiego oprogramowania na stronach
    > http://www.bsa.org/poland/press/ ??

    jest pirackie czy uzywane niezgodnie z licencja?
    Bo jak to pierwsze to policja to drugie to BSA.

    Jaka to firma?

    P.

  • 6. Data: 2005-02-03 20:30:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "pawel" <p...@m...ukradli.spamerzy.pl> napisał w wiadomości

    ja bym preferował Policję. Pod warunkiem, ze potrafisz tego dowieść. Bo jak
    nie, to pewnie BSA i niech sami kombinują, jak to ugryść.

  • 7. Data: 2005-02-05 20:52:00
    Od: pawel <p...@m...ukradli.spamerzy.pl>

    _ValteR_ wrote:

    > i do tego pijak.. ;)

    i zboczeniec :p

    --
    pwl

  • 8. Data: 2005-02-05 20:54:09
    Od: pawel <p...@m...ukradli.spamerzy.pl>

    pixel wrote:

    > Ale, policja chyba nie płaci za zgłoszenia =)

    ale ja nie chce nikogo zglaszac ;)
    zastanawiam sie tylko :>

    > Chociaż sam nie wiem czy BSA nawet płaci, jak nie to nie rozumiem osób
    > które zgłaszają, No chyba, że to jakiś rewanż za wyrzucenie z pracy albo że
    > nie dali podwyżki =)

    gdybym mial firme i wydal 40000 zl na legalny soft a moja konkurecja
    wydalaby 40pln, to bym taka akcje zrozumial...

    --
    pwl

  • 9. Data: 2005-02-06 04:55:15
    Od: pixel <g...@g...com>

    On Sat, 05 Feb 2005 21:54:09 +0100, pawel wrote:

    > gdybym mial firme i wydal 40000 zl na legalny soft a moja konkurecja
    > wydalaby 40pln, to bym taka akcje zrozumial...

    No, to faktycznie trochę inna sytuacja.
    Z firmami to jest tak, że robią wszystko aby zniszczyć konkurencję.
    BTW: można też urząd skarbowy nasłać ;)