  • 1. Data: 2005-06-02 06:43:31
    Temat: zepsuty licznik ciepła
    Od: ...@...c

    Witam,

    Następujące sytuacja:

    W ostatnim roku PEC wymieniał mi licznik ciepła - nie wiem po co i na co bo
    stary działał, ale skoro chcieli to niech sobie wymieniają.

    Od tego czasu przychodziły fakury za które płaciłem i bynamniej nie
    sprawdzałem stanu z licznikiem tym bardziej że z tego co pamiętam oni jakoś
    zużycie obliczają na podstawie zużycznia sredniego a potem wystawiają
    ewentualnie korekty.

    Tak czy inaczej minęło sporo czasu i w koncu pojawili się z PECu i
    zauważyli że licznik stoi - wskazuje zużucie 0,5 ciągle (czyli zepsuł się
    prawie w od razu po montażu). Oczywiście dodam że nawet tego feralnego
    licznika nie dotykałem. Umówili się że przyjaa znowu i wymienią na kolejny.

    Problem pozostaje podstawowy: ile zgodnie z prawem musze zapłacić?

    Nie ukrywam że dużo mniej korzystałem z ciepła ale teraz nie mam żadnej
    możliwości aby to wykazać. A nie wiem czy ewentualnie mogę stawiać sprawę
    na ostrzu noża i powiedzieć "zapłace za to ile jest na liczniku".

    thx za pomoc
    S.