    From: d...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zażalenie na organ policji - gdzie składać?
    Date: 26 Feb 2003 08:30:34 +0100

    Doszło do tragicznej śmieci młodego chłopca. Umówili sie (podobno we dwójkę) że
    wypija wino. chłopiec został znaleziony bez górnej części ubrania a
    prawdopodobna przyczyna smierci - wychłodzenie. Dalsze badania w toku. Miejsce
    zdarzenia (to było juz noc, ok 10, zostło niezabezopieczone,) na drugi dzień
    dopiero po zgłoszeniu faktu przez rodzine, (zglosilismy rano, przyjechali po
    południu, ok 1godz) znalazły się dopiero ubrania chłopca, i dwa kartony po
    winie relacje chłopca który przezył sa sprzeczne-na poczatku mówił że było ich
    więcej, potem stwierdził że tylko we dwóch.
    Sparwa nie daje mi spokoju o tyle, że z uwagi iż ta tragedia dotknęła mnie
    osobiście i sama wolałabym żeby to był nieszczęsliwy wypadek, ale boli mnie
    fakt że takie założenie policja przyjęła na poczatku badając tą sprawę.
    Fakt, że w ten sposób zostało zostawione miejsce tragedii - nie daje mi spokoju.