  • 1. Data: 2002-08-13 09:10:55
    Temat: zawieszenie pracownika?
    Od: "vai" <v...@k...chip.pl>

    ... vtam,
    ... czy mozna zawiesic pracownika w czynosciach sluzbowych?
    ... chodzi o to, ze sie dosc obija i chcialbym ominac wyplacanie mu
    wynagrodzenia,
    a ze wzglewo hmm.... 'rodzinno-kumoterskich' nie bardzo moge na przyklad
    wlepic nagane czy zwolnic...
    ... wyslac go na jakis urlop bezplatny czy cos... jets to umoaw o prace na
    czas nieokr na 1/8 etatu
    ... pozd.
    ... vai
    ... ps. z gory dzieki za szybkie i rzeczoew odpowiedzi ;)

  • 2. Data: 2002-08-13 11:14:41
    Temat: Re: zawieszenie pracownika?
    Od: "MAX" <max_kr(NO-SPAM-wytnij-to)@interia.pl>

    "vai" <v...@k...chip.pl> wrote in message news:3d58ce70$1_2@news.vogel.pl...
    > ... vtam,
    > ... czy mozna zawiesic pracownika w czynosciach sluzbowych?

    Jeżeli jest zatrudniony na podstawie stosunku pracy to nie. Jeżeli na
    podstawie stosunku służbowego to tak (np. pracownika urzędu państwowego)

> [...]

    Pracownika urzędu państwowego ? :-)

    > ... wyslac go na jakis urlop bezplatny czy cos... jets to umoaw o prace na

    Pozostaje zwrócić uwagę i zagrozić zwolnieniem.

    Pozdro
    MAX

  • 3. Data: 2002-08-13 15:13:45
    Od: "vai" <v...@k...chip.pl>

    Użytkownik "MAX" <max_kr(NO-SPAM-wytnij-to)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > Pozostaje zwrócić uwagę i zagrozić zwolnieniem.

    ... czyli po krotce: nic nie moge zrobic poza wypowiedzeniem umowy?
    ... moje uwagi tez sie nie bardzo przydadza, bo tutaj dodatkowo wchodzi w
    gre
    czynnikt pt. znajomosci i takie tam 'nieformowe' sprawy...
    ... naprawde nie mam wyjscia?
    ... mozna na przyklad placic mu tylko zus a wynagrodzenie gdzes 'wsysnac'
    ;)?
    ... nie bardzo chce doprowadzic do konfliktu...
    ... pzodr. vai

  • 4. Data: 2002-08-13 18:27:20
    Od: "MAX" <max_kr(NO-SPAM-wytnij-to)@interia.pl>

    "vai" <v...@k...chip.pl> wrote in message news:3d592380_1@news.vogel.pl...

    > ... naprawde nie mam wyjscia?
    > ... mozna na przyklad placic mu tylko zus a wynagrodzenie gdzes 'wsysnac'

    Jeżeli został nawiązany stosunek pracy, to pracownik ma roszczenie o
    dopuszczenie do pracy i wypłatę wynagrodzenia, a pracodawca o świadczenie
    pracy. Jeżeli nie będziesz płacił, to naruszysz prawa pracownika i będzie
    mógł Cię pozwać. Pracownik też nie może się zrzec wynagrodzenia.

    > ... nie bardzo chce doprowadzic do konfliktu...

    Niezależnie co zrobisz, to dojdzie do tego. Pozostaje nieformalne zwracanie
    uwagi. Może się domyśli.

    Pozdro
    MAX