  • 1. Data: 2002-08-13 06:22:38
    Temat: Zmiana siedziby firmy - raz jeszcze
    Od: <g...@p...onet.pl>

    Drodzy grupowicze.

    Pytalem raz ale nikt nie udzielil mi odpowiedzi, a nie wiem co mam robic dalej.
    Prosze o informacje, czy w przypadku zmiany miejsca zamieszkania przy
    prowadzonej dzialalnosci gospodarczej musze wprowadzic zmiane siedziby firmy z
    dniem zameldowania sie w nowym miejscu? Poprzednio - mialem adres zameldowania
    i siedzibe firmy u moich rodzicow. W lipcu zameldowalem sie w nowym miejscu i
    teraz urzedniczka z UM kaze mi zgosic zmiane adresu z dniem takim jak data
    zameldowania w nowym miejscu.
    Aha, w momencie gdy chcialem zmiany zglosic w lipcu owa urzedniczka byla na
    urlopie (wrocila dopiero w pierwszej dekadzie lipca).

    Bardzo prosze o podpowiedz, czas nagli a ja nie wiem co robic dalej.
    :(

    Pozdrowienia
    Grzes

  • 2. Data: 2002-08-13 11:40:49
    Temat: Re: Zmiana siedziby firmy - raz jeszcze
    Od: "Marek Zachara" <m...@t...S-P-A-M-REMOVE.pl>

    <g...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > urlopie (wrocila dopiero w pierwszej dekadzie lipca).
    >
    > Bardzo prosze o podpowiedz, czas nagli a ja nie wiem co robic dalej.

    DG mozesz dalej (przynajmniej formalnie) prowadzic pod adresem
    rodzicow - tylko musisz tam trzymac dokumentacje podatkowa
    i miec ich zgode (zgode wlasciciela lokalu/glownego najemcy).
    A zmiane adresu DG mozna zglosic formalnie bodajze nawet do 2 tygodni
    'wstecz' czyli mozesz np. dzis zlozyc wniosek z data zmiany 1.07

    MZ