  • 1. Data: 2002-08-13 08:44:42
    Temat: Własność a sąsiad.
    Od: <b...@a...waw.pl>

    Kupiłam działkę zabudowaną budynkiem mieszkalnym w lipcu zeszłego roku od
    osoby, która nabyła ją przez zasiedzenie kilka dni wczesniej. Na początku
    sierpnia tego roku odbyły się pomiary i wytyczenie granic tej działki ( przez
    osobę posiadającą wszelkie uprawnienia).Po wyznaczeniu granic sąsiad
    stwierdził,że na części mojej działki jest wjazd do jego posesji (co jest
    oczywiście nieprawdą ponieważ wejście na jego posesję znajduje się od drugiej
    strony).I co za tym idzie wytoczył mi sprawę w sądzie o część mojej działki,
    którą rzekomo nabył przez zasiedzenie. Przez zasiedzenie całą działkę nabyła
    osoba, od której kupiłam działkę.( o polubownym załatwieniu sprawy nie ma mowy)

    Proszę o pomoc i porady, które będą mi pomocne w sytuacji, w której się
    znalazłam.