  • 1. Data: 2004-10-10 19:37:21
    Temat: zawieszenie dzialaln.-wypowiedzenia
    Od: "MagdaK." <z...@i...pl>

    Witam,
    bardzo prosze o porade w nastepujacej kwestii. Firma (18 osobowa) zawiesza
    dzialalnosc, w pierwszej kolejnosci wrecza wypowiedenia pracownikom
    fizycznym (wszyscy maja po 3 mies. wypowiedzenia - w tym czasie wykorzystuja
    urlopy i generalnie siedza w domu bez swiadczenia pracy - oczywiscie maja za
    to placone); w firmie pozostaja pracownicy umyslowi (potrzebni sa do
    "zamkniecia" spraw urzedowych); i trzy pracownice fizyczne - 1 na urlopie
    macierzynskim, 1 na urlopie wychowawczym, oraz 1 na chorobowym. I tu pojawia
    sie moje pytanie - kiedy mozna wreczyc tym osobom wypowiedzenie (przeciez sa
    "nieobecne usprawiedliwione") ?
    Bardzo prosze o pomoc.
    Z gory dziekuje.
    Magda

  • 2. Data: 2004-10-10 23:32:33
    Temat: Re: zawieszenie dzialaln.-wypowiedzenia
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik MagdaK. napisał(a) w wiadomości
> [...]
    > sie moje pytanie - kiedy mozna wreczyc tym osobom wypowiedzenie (przeciez sa

    Art 41 (1) kp - choć to zawiesza działalność może być dyskusyjne. Po prostu w
    wypowiedzeniach trzeba napisać nie o zawieszeniu działalności, lecz o likwidacji
    pracodawcy.

    --
    JOHNSON :)