  • 1. Data: 2004-10-10 18:50:59
    Temat: czego mozan zadac od poczty ?
    Od: "tech. Wheelman" <w...@g...pl>

    witam :)

    Opisze pytanie na moim przykladzie. Kupilem na allegro gitare lecz
    sprzedajacy krecil i myslalem, ze instrument juz nie przyjdzie. Pewnego dnia
    dostaje informacje, ze przesylka czeka na poczcie. Pojechalem wiec ja
    odebrac i mowie, do babki w okienku, ze chcialbym ja otworzyc przy
    pracownikach poczty tak aby miec dowod (spisanei jakiegos protokolu itp.),
    ze jest to rzecz nie zgodna z opisem lub uszkodzona (nie wiedzialem ,ze tak
    bedzie ale domyslalem sie gdyz sprzedawca okazal sie chujem). Pani w okinku
    poszla po naczelnika. Ten przedstawil mi wersje, ze -
    -"ale nasz protokul nic panu nie da",
    -"ale jesli otworze paczke w domu i towar bedzie nei zgodny z opisem to jak
    potem udowodnie, ze to prawda ?"
    "ale nasz protokul nic pani nie da"
    i tak w nieskonczonosc, jakby pocztowcy bali sie tej paczki ! Powiedziano
    mi, ze komisyjnie moga otworzyc paczke tylko wtedy gdy opakowanei jest
    uszkodzone. Dalem za wygrana, w domu okazalo sie, ze brakuje wajchy, pasa, i
    gitara jest troche inna. Dalem spokoj bo nie chcialo mi sie biegac po
    Policji, straty nie byly duze. I teraz; jak moglbym udowodnic, ze towar jest
    niezgodny z opisem jesli pocztowcy nie chca mi pomoc ? Przeciez wystarczyl
    by opis zawartosci i juz mam papier na Policje, ktory poswiadcza prawde.

    --
    Pozdrawiam w...@g...pl
    www.yushutsusuru.info - moj portal.

  • 2. Data: 2004-10-10 20:12:00
    Temat: Re: czego mozan zadac od poczty ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "tech. Wheelman" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    Wezwać policję. Na Gitarze pakujący raczej zostawia odciski palców, które
    można zabezpieczyć na wypadek, gdyby twierdził, ze wysłał co innego. Poczta
    faktycznie nie ma obowiązku tego robić. Można spróbować im przejść przez
    rozum w ten sposób, że się po prostu bez dyskusji przy okienku paczkę
    otwiera. Jak się okazuje, ze czegoś nie ma, to wzywa się na miejsce policję.
    Wówczas pracownik poczty czy chce, czy nie zostanie przesłuchany w
    charakterze świadka. nie ma protokołu z otwarcia, ale dowodowo na to samo
    wychodzi. Na taki układ z reguły pocztowcy się zgadzają.

  • 3. Data: 2004-10-10 22:05:15
    Od: "tech. Wheelman" <w...@g...pl>

    > Wezwać policję.

    [cut]

    pozostaje rowniez miec nadziej, ze nie zdrobimy z siebie idioty tym, iz zbyt
    mocno wierzymy w Nasza Policje i wzywamy ja na poczte. Roznie to moze nas
    potraktowac oficer dyzurny :/

  • 4. Data: 2004-10-11 18:18:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > pozostaje rowniez miec nadziej, ze nie zdrobimy z siebie idioty tym, iz
    zbyt
    > mocno wierzymy w Nasza Policje i wzywamy ja na poczte. Roznie to moze nas
    > potraktowac oficer dyzurny :/

    Jeździłem już kilka razy. Allegro zbiera żniwo, a jest to najlepszy sposób.

  • 5. Data: 2004-10-12 17:41:41
    Od: "tech. Wheelman" <w...@g...pl>

    > zbyt
    >
    > Jeździłem już kilka razy. Allegro zbiera żniwo, a jest to najlepszy
    sposób.

    Dzieki za pomoc, nastepnym razem (wolalbym nie :) bede wiedzial jak sie
    zachowac.