  • 1. Data: 2003-08-06 15:44:53
    Temat: zawiadomienie
    Od: "ula" <i...@N...gazeta.pl>

    Moja była firma, z którą toczę boje o nieuregulowane wynagrodzenie
    wystosowała zawiadomienie (nie tyle firma co oczywiście sąd) o terminie
    sprawdzenia wierzytelności i postanowieniu o otwarcie postępowania układowego.
    Czy bardzo się mylę twierdząc, ze firma chce ogłosic upadłość i w
    konsekwencji ja już moich pieniędzy nie zobaczę? Czy na tym polega procedura,
    że ja jestem zobowiązana dostarczyć papiery świadczące o długach firmy wobec
    mnie, stawiać się na spotkania, pisać oświadczenia zgodnie z art. jakimiś
    tam, których nie mam pojęcia gdzie szukać, i nic z tego nie mieć, po to
    tylko, żeby firma mogła "legalnie upaść"? Czy może istnieć jeszcze inny powód
    owego zawiadomienia?