  • Data: 2004-01-28 17:41:43
    Temat: zawiadomienie
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dostałam następujący dokument i nie bardzo wiem co i w jakiej kolejności
    mama zrobić. Oto on:
    Zawiadomienie ............w sprawie egzekucyjnej.........prowadzonej na
    podstawie tytułu wykonawczego.... z dnia.....
    Powołując sie na prowadzone postępowanie egzekucyjne zawiadamiam iż
    przeciwko dłużnikowi prowadzone jest postępowanie egzekucyjne z
    nieruchomości położonej na terenie Białegostoku przy ul.
    ..........stanowiącej wspólność majątkową dłużnika i jego żony
    bożeny......Celem prowadzenia w niniejszej sprawie egzekucji z nieruchomości
    należy złożyć wniosek o wszczęcie egzekucji z nieruchomości oraz wystąpić do
    sądu o nadanie klauzuli wykonalności przeciwko żonie dłużnika. podpis
    komornika.

    To właśnie dzięki tej grupie założyłam sprawę sądową i wszystko znalazło się
    u komornika. Teraz proszę o dalsze porady. Co ja właście mam zrobić. Proszę
    pomóżcie mi i z góry dziękuję, bo wiem, że mogę na Was liczyć.

    pogubiona