  • 1. Data: 2004-01-28 17:41:43
    Temat: zawiadomienie
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    Dostałam następujący dokument i nie bardzo wiem co i w jakiej kolejności
    mama zrobić. Oto on:
    Zawiadomienie ............w sprawie egzekucyjnej.........prowadzonej na
    podstawie tytułu wykonawczego.... z dnia.....
    Powołując sie na prowadzone postępowanie egzekucyjne zawiadamiam iż
    przeciwko dłużnikowi prowadzone jest postępowanie egzekucyjne z
    nieruchomości położonej na terenie Białegostoku przy ul.
    ..........stanowiącej wspólność majątkową dłużnika i jego żony
    bożeny......Celem prowadzenia w niniejszej sprawie egzekucji z nieruchomości
    należy złożyć wniosek o wszczęcie egzekucji z nieruchomości oraz wystąpić do
    sądu o nadanie klauzuli wykonalności przeciwko żonie dłużnika. podpis
    komornika.

    To właśnie dzięki tej grupie założyłam sprawę sądową i wszystko znalazło się
    u komornika. Teraz proszę o dalsze porady. Co ja właście mam zrobić. Proszę
    pomóżcie mi i z góry dziękuję, bo wiem, że mogę na Was liczyć.

    pogubiona

  • 2. Data: 2004-01-29 12:49:18
    Temat: Re: zawiadomienie
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik adam napisał:

> [...]
    > u komornika. Teraz proszę o dalsze porady. Co ja właście mam zrobić. Proszę
    > pomóżcie mi i z góry dziękuję, bo wiem, że mogę na Was liczyć.

    tłumacząc na ludzki:

    1. dłużnik ma też innych wierzycieli
    2. dłużnik ma nieruchomość, ta nieruchomość będzie zlicytowana a
    pieniądze podzielone między wierzycieli
    3. jeśli chce pani brać w tym udział należy:

    a) wystąpić do sądu z wnioskiem o wydanie zgody na prowadzenie egzekucji
    przeciwko żonie dłużnika (bo nieruchomość należy do nich dwojga)
    b) napisać do komornika, żeby też prowadził egzekucję z nieruchomości
    (czyli dojdzie jeszcze jeden wierzyciel.

    pozdrowienia

    marcin