    From: "Tosia" <T...@v...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zaufaj fryzjerowi
    Date: Tue, 27 Jun 2006 22:28:10 +0100

    Józef Swiniarski, fryzjer -wlasciciel zakladu : studio
    fryzjersko-kosmetyczne WELKOM w Gdansku- Wrzeszcz Manhattan IV
    pietro.ul.Grunwaldzka 82
    Zaufaj pani doswiadczonemu fryzjerowi-wlasciciel zakladu namawial na
    wystylizowanie modnej fryzury . Nie mialam ochoty na scinanie, czekalam
    tylko na kolezanke, kiedy miedzyczasie dalam sie namowic przez wlasciciela
    zakladu zeby usiasc na fotelu. W koncu dalam sie przekonac, zeby ODROBINKE
    tu i owdzie skrocic. Szefunio jednak chyba sie zapomnial i poniosla go
    fantazja...Z dlugich, zdrowych, gestych wlosow zostalo mi jakies pierze na
    glowie! Nie wiem, moze podobne fryzury ( o ile to mozna nazwac fryzura)
    nosilo sie jakies 20 lat temu..Co najdziwniejsze dla mnie uzywanie
    nozyczek do paznokci do cieniowania a raczej strzepienia wlosow..Takiej
    metody jeszcze nie znalam. Na moje zdziwione mimiki, wlasciciel zakladu
    zapewnial co jakis czas, zaufaj pani ...itd. Zaufalam i nic nie
    mowilam...poza tym, ze
    chcialabym umodelowac wlosy na szczotki. Odpowiedz na to, od tej pory
    zapomnij pani o szczotkach , teraz sie zelazek ( prostownic) uzywa. Nie
    bedzie pani juz mosiala modelowac wystarczy palcami na czupku glowy
    poruszac i tyle...Mial racje, teraz nic innego sie nie da robic jak tylko
    palcem i to po czole pukac. Efekt koncowy, to ze jakies 3/4 wlosow z glowy
    mi zniknela _wbrew mojej woli_ i siano na glowie , czego w ogole nie
    rozumiem, gdyz mimo farbowania wlosow, jako dlugie wygladaly na zdrowe z
    polyskiem. Obecnie sa matowe, zniszczone, wygladaja jak wyciagnieta sprezyna
    i naprawde nie mam pomyslu co z nimi teraz zrobic. Jestem zalamana, poniewaz
    od lat nosilam dlugie, geste i lsniace wlosy a teraz nie moge nawet w
    lustro spojrzec. Po co opisuje te historie, ano po to, zeby ostrzec
    kobiety z dlugimi wlosami wybierajacymi sie do tego fryzjera, poniewaz mam
    podstawy podejrzewac, po sposobie i ilosci scietych moich wlosow, (mam w
    pamieci obraz moich wlosow lezacych na podlodze i wiekszosc z nich ulozona
    byla pasemkami a dlugosc pekraczala 30 cm) , ze zaklad ten
    kradnie wlosy i sprzedaje innym klientom. Widzialam wlosy przygotowane do
    przedluzania i te wlosy nie byly przygotowane fabrycznie, czyli gotowe
    pasemka z klejem, tylko luzem. Dalo mi to do myslenia.

    ps.Abstrachujac, nasuwa mi sie pytanie, Czy
    wedlug prawa, wykorzystanie wlosow bez zgody (bylego) wlasciciela jest
    dozwolone?
    Przeciez kazdy wlos posiada jedyny dla siebie dna i tak np. w sytuacji
    kryminalnej wlos znaleziony na miejscu przestepstwa moze byc uzyty jako
    dowod !?

    ps2 napiszcie co o tym myslicie, czy ja tutaj oby nie przesadzam?