  • Data: 2006-06-28 08:27:51
    Temat: Re: zaufaj fryzjerowi
    Od: "Tosia" <T...@v...net> szukaj wiadomości tego autora

    "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> wrote in message
    news:e7te4h$259$1@news.onet.pl...
    Przecież długie włosy będa dziewczynie odrastać
    > latami, a przez ten czas będzie patrzyła w lustro i widziała potworka.

    .. bez przesady, potworkiem sie nie czuje, nawet bez wlosow hehehe ;)
    ale dzieki, ze wstawiles sie za mnie.Byc moze za ostro napisalam,
    rozpedzilam sie a zwlaszcza ps. o dna wlosa, troche przesadzilam.
    Wyladowalam tutaj tylko swoja zlosc. Mam tylko
    nadzieje ze wiadomosc ta dotrze do szefunia zakladu i nie bedzie On dumny ze
    swojego dziela. Niestety nie mialam okazji pojsc
    osobiscie podziekowac mu za fryzure, bo tego samego dnia wyjechalam z kraju,
    wiec moze chociaz taka droga dotrze do niego moja wdziecznosc.

    pozdrawiam