  • 11. Data: 2006-12-22 14:51:34
    Temat: Re: zaswiadczeiei o niekaralonosci?????
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>

    news:emgltd$gd8$1@opal.futuro.pl...

    > taki pacjent ma nasrane w papierach, zgadam sie ze zapracowal na to, ale
    > zalozmy ze chce wejsc na prawa droge zycia, a tu zonk, nie dostanie pracy
    > bo karany, nie ma co do gara wlozyc, wraca do tego co zna i znowu do
    > pudla, dobrze jak tylko ukradnie, a nie zabije

    Cholera, miałam już prac kilka (chyba 6), żadna nie była kopaniem rowów, a o
    karalność pytali mnie tylko w jednej i na dodatek nie chcieli papierka,
    tylko wystarczyły im moje słowa...

    Monika

  • 12. Data: 2006-12-22 15:12:38
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Cholera, miałam już prac kilka (chyba 6), żadna nie była kopaniem rowów,
    > a o karalność pytali mnie tylko w jednej i na dodatek nie chcieli
    > papierka, tylko wystarczyły im moje słowa...

    to byl tylko przyklad, aby uwidocznic ze w pewnych przypadkach nadmierne
    karanie przynosi dokladnie odrotny skutek od zamierzonego, oczywiscie
    pozostaje caly czas otwara kwestia czy kara ma byc forma zemsty czy
    resocjalizacji

  • 13. Data: 2006-12-22 16:19:18
    Od: "mirekk" <m...@a...pl>

> [...]
    > karalność pytali mnie tylko w jednej i na dodatek nie chcieli papierka,

    Cholera, musiałaś mieć inne walory i być może na krótko

  • 14. Data: 2006-12-22 19:44:23
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "mirekk" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Cholera, musiałaś mieć inne walory i być może na krótko

    7 lat.... w miejscu w którym jak dotąd najdłużej...

    A walory mam, oj mam ;)

    Monika