  • 1. Data: 2003-10-09 06:54:05
    Temat: sprawa karna
    Od: Fumfol <f...@o...pl>

    Dzis po 5 latach dlugiego sledztwa, rozpraw i przesluchan wygralam:) 5
    lat temu zlozylam doniesienie do prokuratury o popelnieniu przestepstwa,
    chodzilo o lekarzy ktorzy nie dopelnili obowiazkow podczas pracy na
    oddziale patologii ciazy. Rezultatem tego byla smierc mojego dziecka.
    Proces zaczal sie po 2 latach i po uzyskaniu trzech opinii bieglych,
    ktorzy stwierdzili, ze lekarze nie dopelnili obowiazkow. Zapadl wyrok I
    instancji , dostali po 3 lata w zawieszeniu, zakaz wykonywania zawodu i
    grzywna. Oczywiscie sie odwolali, w sadzie wojewodzkim sprawa trafila do
    ponownego rozpatrzenia z powodu przesluchani ajednego bieglego jako
    swiadka- bzdura ale tak sie stalo.
    Ja w miedzyczasie zalozylam sprawe cywilna o odzkodowanie. W zeszlym tyg
    podpisalam po dlugich przepychankach ugode ze szpitalem, wiem ze czesc
    pieniedzy dala jedna z oskarzonych.Dzis podczas rozprawy karnej
    przyznalaa sie i poddala dobrowolnie karze. Tyle w skrocie.
    Moje pytanie dotyczy drugiego oskarzonego, ktory zreszta przez 5 lat
    okazuje wielka butnosc i brak jakichkolwiek ludzkich uczuc. Ile jeszcze
    moze trwac jeszcze ten proces? co chce mu sie jeszcze udowodnic? i czy
    moge domagac sie osobiscie od niego jakiegos odszkodowania? grzywny itd?
    Dziekuje za pomoc