  • 1. Data: 2006-08-28 10:06:30
    Temat: zastawienie mojego samochodu innym
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Witam,

    Sytuacja: jade sobie po centrum, parkuje prawidlowo na wolnym miejscu,
    jesli trzeba to wrzucam sobie bilet za szybe i ide cos zalatwic. Wracam
    za 20 minut a ktos mnie zastawil. Nie jest to taksowka, nie ma tez
    zadnego telefonu na boku, wiec nie wyjade. Zapewne czlek ten zlamal
    jakis przepis. Tutaj prosilbym o podanie go.

    Druga sprawa - jak taka sytuacje rozwiazac? Ja wiem ze normalnie to ten
    facet stalby tam na 10 minut, poczekalbym i moglbym wyjechac jak wroci,
    ale niestety mieszkam w miescie gdzie ludzie potrafia tak zaparkowac
    samochod idac do pracy na 10 godzin. Czy wezwanie policji spowoduje w
    miare szybkie zholowanie zastawiajacego samochodu tak zebym mogl wyjechac?

    Pytanie praktyczne - czy zastawienie musi wygladac tradycyjnie, ze staje
    mi za tylem ze sie nie moge ruszyc? Ostatnio mialem sytuacje taka ze
    gosc stanal za mna ale nie moglem przejechac miedzy nim a barierkami, z
    przodu to samo. A pewnie jakis maluch / CC by sie zmiescil. Czy to cos
    zmienia?

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 2. Data: 2006-08-29 12:02:57
    Temat: Re: zastawienie mojego samochodu innym
    Od: "woocashewski" <w...@g...com>

    Kocureq napisał(a):

> [...]
    > gosc stanal za mna ale nie moglem przejechac miedzy nim a barierkami, z
    > przodu to samo. A pewnie jakis maluch / CC by sie zmiescil. Czy to cos

    a trza było kupowac taka kobyłę, tożto cinquecento do miasta
    wystarczy ;)

    ja osobiście czekam, aż zacznie funkcjonowac francuski model
    parkowania na mieście :)
    tylko.... dziś już nie te zderzaki co kiedyś :)

  • 3. Data: 2006-09-02 23:10:03
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    woocashewski napisał(a):

    > a trza było kupowac taka kobyłę, tożto cinquecento do miasta
    > wystarczy ;)

    No wystarczy, ale to nie to samo :) Jadac CC nikt ci nie zjedzie na
    prawy na sam widok :)

    > ja osobiście czekam, aż zacznie funkcjonowac francuski model
    > parkowania na mieście :)
    > tylko.... dziś już nie te zderzaki co kiedyś :)

    A jaki to jest?

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \