  • 1. Data: 2006-08-28 07:46:42
    Temat: Brak cennika a wygórowane (chyba) ceny...
    Od: "Tomasz Gębala" <t...@p...onet.pl>

    Problem jest taki, ciotka musiala nagle skorzystac z pomocy prywatnego
    stomatologa.
    Przy pierwszej wizycie za załozenie trucizny (parapasty) zaplacila 90 zl.
    Poniewaz pomyslała, ze najlepiej jak robote dokonczy ten sam stomatolog co
    zaczal wiec poszla do niego po raz kolejny, za wypelnienie 2 kanalow
    zaplacila 2 razy po 180 zeta, a więc 360 zeta. Za plombe policzono kolejne
    80 zeta, a wiec final to 530 zlotych.

    Ciotka zalamala sie jak uslyszala ta kwote, nie przypuszczala, ze moze az
    tyle zaplacic. Nie byla swiadoma a w poczekalni nie byl wyeksponowany cennik
    uslug.

    Czy to w porzadku, czy mozna sie gdzies odwolywac w tej sprawie ?

    --

    Tomasz Gębala
    =============================

  • 2. Data: 2006-08-28 07:53:37
    Temat: Re: Brak cennika a wygórowane (chyba) ceny...
    Od: "Angie" <h...@W...fm>

    Użytkownik "Tomasz Gębala" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ecu70e$ii$1@news.onet.pl...

    > Nie byla swiadoma a w poczekalni nie byl wyeksponowany cennik
    > uslug.

    Ale zapytac nie mogla?

    Angie

  • 3. Data: 2006-08-28 08:01:37
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <t...@p...onet.pl> napisal(a):
> [...]
    > tyle zaplacic. Nie byla swiadoma a w poczekalni nie byl wyeksponowany cennik

    Trzeba było zapytać. Ceny niewysokie. Jeśli ten stomatolog cokolwiek
    potrafi, to cena rzędu 150-200 zł za kanał nie powala. 80 za plombę to
    zupełnie normalna kwota. Ja robiłem kanałowe u stomatologa który
    kasował po 300 zł za kanał - musiałem iść, bo miał mikroskop, a tańszy
    stomatolog nie dawał rady bez tego urządzenia. Także pociesz ciotkę,
    że mogła zapłacić jeszcze więcej :)
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/