  • 1. Data: 2007-09-04 17:06:58
    Temat: zasiłek lub świadczenie przedemerytalne mężczyzn
    Od: k...@g...com

    Witam,
    potrzebuje porady na temat świadczeń lub zasiłku przedemerytalnego.
    Jestem 55 letnim mężczyzną. Mam przepracowanych 37 lat w tym 20 lat
    pracy w szczególnych warunkach (wykaz A). Czy mam prawo ubiegać się o
    jakieś świadczenie??
    Proszę o porade :)

  • 2. Data: 2007-09-04 20:45:17
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2007-09-04 19:06 k...@g...com pięknie wystukał/a:
> [...]
    > Jestem 55 letnim mężczyzną. Mam przepracowanych 37 lat w tym 20 lat
    > pracy w szczególnych warunkach (wykaz A). Czy mam prawo ubiegać się o

    Tu masz chyba wszystko:
    http://www.idn.org.pl/sonnszz/emeryturyFUS.htm

    Poza tym poszukaj tu:

    http://www.zus.pl/default.asp?p=4&id=224#1753