  • 1. Data: 2004-09-30 11:25:18
    Temat: zasiłek dla bezrobotnych
    Od: "plemek" <p...@i...pl>

    witam
    chciałbym od Was dowiedzieć się krótko czy w opisanej przeze mnie poniżej
    sytuacji przysługuje zasiłek dla bezrobotnych:
    umowa o pracę na pełny etat 04.2003 do 05.2004 (rozwiazanie za porozumieniem
    stron) do tego od 11.2003 do 05.2004 dodatkowo 1/4 etatu w innej firmie
    (wygaśniecie okresowej umowy).
    Czy osoba tak rejestrując się obecnie w UP po upływie kilku miesięcy od
    wygasnięcia umowy o pracę nabędzie prawo do zasiłku dla bezrobotnych?
    za pomoc z góry dziękuję i pozdrawiam
    plemek

  • 2. Data: 2004-10-04 14:43:44
    Temat: Re: zasiłek dla bezrobotnych
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 30 Sep 2004, plemek wrote:
    [...]
> [...]
    >+ Czy osoba tak rejestrując się obecnie w UP po upływie kilku miesięcy od
    >+ wygasnięcia umowy o pracę nabędzie prawo do zasiłku dla bezrobotnych?

    A nie jest tak, że to zależy *ile zarabia* na tym 1/4 etatu ??
    "Ostatnio" (jak sprawdzałem przepisy... :]) było jakoś tak że jeśli
    w ciągu 18 miesięcy przed zgłoszeniem przez najmniej 12 miesięcy
    zarabiało się co najmniej najniższe wynagrodzenie (no, składku
    ZUS od tej kwoty "szły" !) to przysługiwało.. !
    Sprawdź na www.zus.pl ! Tam jest zakładka "świadczenia"...

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2004-10-07 13:53:50
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Mon, 4 Oct 2004 16:43:44 +0200, na pl.soc.prawo, Gotfryd Smolik news
    napisał(a):

    > On Thu, 30 Sep 2004, plemek wrote:
    >
    > A nie jest tak, że to zależy *ile zarabia* na tym 1/4 etatu ??
    Tak, ale nie w wypadku pracy dodatkowej, bo równocześnie miał cały etat,
    tu główna przeszkoda to " porozumienie stron"
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)