  • 1. Data: 2004-09-30 11:04:46
    Temat: szukam pełnomocnika
    Od: "t1h2c3" <t...@g...pl>

    1. Czy jeżeli wygram sprawę w sądzie pracy (zwrot niewypłaconego
    wynagrodzenia), będę mógł liczyć na zwrot kosztów związanych z opłaceniem
    pełnomocnika (prawnika)?

    2. Jeżeli (1), to czy ktoś z trójmiejskich grupowiczów obeznanych w prawie
    pracy byłby zainteresowany byciem pełnomocnikiem w zamian za honorarium
    wypłacone po zakończeniu sprawy?

  • 2. Data: 2004-09-30 11:23:57
    Temat: Re: szukam pełnomocnika
    Od: "Mecenas" <m...@o...pl>

    Użytkownik "t1h2c3" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > 1. Czy jeżeli wygram sprawę w sądzie pracy (zwrot niewypłaconego
    > wynagrodzenia), będę mógł liczyć na zwrot kosztów związanych z opłaceniem
    > pełnomocnika (prawnika)?

    Tak.
    Koszty zastepstwa prawnego przyznaje sąd, trzeba wnioskować.

    > 2. Jeżeli (1), to czy ktoś z trójmiejskich grupowiczów obeznanych w prawie
    > pracy byłby zainteresowany byciem pełnomocnikiem w zamian za honorarium
    > wypłacone po zakończeniu sprawy?

    A co z wynagrodzeniem pełnomocnika za wykonaną pracę jak przegrasz sprawę?
    Nikt nie che pracować za darmo.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2004-09-30 11:26:40
    Od: "Wirde" <w...@n...hotmail.com>

> [...]
    > 1. Czy jeżeli wygram sprawę w sądzie pracy (zwrot niewypłaconego
    > wynagrodzenia), będę mógł liczyć na zwrot kosztów związanych z opłaceniem

    oczywiście że tak

    > 2. Jeżeli (1), to czy ktoś z trójmiejskich grupowiczów obeznanych w prawie
    > pracy byłby zainteresowany byciem pełnomocnikiem w zamian za honorarium
    > wypłacone po zakończeniu sprawy?

    no, jeszcze musi spełniać wymogi z kpc... chyba że go np. adoptujesz ;-)
    ja nie jestem z 3miasta...
    pzdr

  • 4. Data: 2004-09-30 11:26:43
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Mecenas wrote:
    > Tak.
    > Koszty zastepstwa prawnego przyznaje sąd, trzeba wnioskować.

    Jesteś pewien, że to cała prawda?

    KG

  • 5. Data: 2004-09-30 11:47:14
    Od: "t1h2c3" <t...@g...pl>

    > A co z wynagrodzeniem pełnomocnika za wykonaną pracę jak przegrasz sprawę?
    > Nikt nie che pracować za darmo.

    Rzeczywiście. Chciałbym żeby osoba, która podejmie się pełnomocnictwa wzięła
    na siebie takie ryzyko, oczywiście po zapoznaniu się ze szczegółami sprawy.
    Jako laikowi, wydaje mi się, że sprawa jest prosta, łatwa i przyjemna.
    Potwierdzona dokumentami. Pracodawca wypłacalny. Ponadto prawnik z fantazją
    znający się na prawie pracy mógłby pewnie żądać więcej niż tylko zwrotu
    wynagrodzenia. Ja, chciałbym tylko zarobione pieniądze. Ewentualnie
    zainteresowanym szczegóły mogę przedstawić w bezpośredniej rozmowie.

  • 6. Data: 2004-09-30 11:53:07
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Uzyttkownik t1h2c3 <t...@g...pl> w poscie
    news:cjgro3$ldn$1@inews.gazeta.pl napisal, co nastepuje:

    > wypłacalny. Ponadto prawnik z fantazją

    Fantazje, to Ty masz :)
    Nie znajdziesz nikogo takiego.

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Rozwiązywanie zadań, pisanie prac.
    www.wszechwiedza.pl

  • 7. Data: 2004-09-30 12:19:33
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[bez tego)interia.pl>

    Użytkownik "t1h2c3" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jako laikowi, wydaje mi się, że sprawa jest prosta, łatwa i przyjemna.

    To po co Ci prawnik?:-))

    HaNkA

  • 8. Data: 2004-09-30 14:59:49
    Od: "t1h2c3" <t...@g...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[bez tego)interia.pl> napisał
    w wiadomości news:cjgtjm$d25$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "t1h2c3" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > To po co Ci prawnik?:-))
    >
    > HaNkA

    Może masz rację. Po prostu nie za bardzo się znam na tym. Może niepotrzebnie
    zakładam, że moja znajomość prawa pracy może okazać się niewystarczająca
    podczas sprawy, na której pozwany będzie reprezentowany przez osobę obeznaną
    w prawie pracy.

  • 9. Data: 2004-10-04 15:04:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 30 Sep 2004, t1h2c3 wrote:

> [...]
    >+
    >+ Rzeczywiście. Chciałbym żeby osoba, która podejmie się pełnomocnictwa wzięła

    Zakładając że weźmiesz PRAWNIKA musisz zakładać że erwentualny
    proces o ODPŁATNE ZLECENIE (w rozumieniu K.C.) przegrasz - wg.
    ustawy zapłata należy się za "staranność" i nie ma możliwości
    niezapłacenia za czynność prawną w zależności od wyniku tejże
    czynności.
    Nawet jak tak zapiszesz w umowie - ów zapis będzie NIEWAŻNY.
    AFAIK oczywiście (prawnikiem nie jestem jakby co).

    pozdrowienia, Gotfryd