  • 1. Data: 2004-09-30 10:39:39
    Temat: staż a strona WWW
    Od: "kasia" <k...@p...atn.pl>

    Witam,
    jestem na stażu absolwenckim/umowa z Urzędem Pracy, jako informatyk do 30.09
    br.
    Dostałam ustne polecenie wykonania nowej strony www dla firmy, w której
    odbywam staż. Zamieszczana na niej treść oraz zdjęcia, są dostarczone mi
    przez firmę. Od poniedziałku jestem na L4 do 04.10 i wykonuję tą stronę w
    domu, na własnym komputerze oraz własnym oprogramowaniu legalnym. Praca
    zostanie dostarczona po ustaniu zatrudnienia.
    I teraz moje pytanie: do kogo należą prawa autorskie do strony oraz kto jest
    jej właścicielem.
    Zaznaczam, że nie odbyła się żadna rozmowa z przełożonymi na ten temat.
    I druga sprawa: umowa o staż była podpisana na rok, czyli do 03.05.2005. W
    sierpniu br rozmowa: albo sama zrezygnuję, albo wystawią złą opinię... Z
    tego powodu żadnych skrupułów w stosunku do firmy nie mam....
    A firma wystąpiła o nowych stażystów....

    Pozdrawiam
    joi

  • 2. Data: 2004-10-04 14:52:03
    Temat: Re: staż a strona WWW
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 30 Sep 2004, kasia wrote:
    [...]
> [...]
    >+ domu, na własnym komputerze oraz własnym oprogramowaniu legalnym. Praca
    >+ zostanie dostarczona po ustaniu zatrudnienia.

    >+ I teraz moje pytanie: do kogo należą prawa autorskie do strony oraz kto jest
    >+ jej właścicielem.

    A to chyba może po częsci od ciebie zależeć !!
    Jak przyznasz że "w zakresie pracy" robiłaś a "chorobowe" będzie
    długie to jeszcze ZUS się upomni o zwrot zasiłku :> a strona będzie
    ewidentnie "firmy".

    pozdrowienia, Gotfryd