    From: c...@p...onet.pl (mariusz)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zasilek a akcje pracownicze
    Date: 13 Mar 2003 07:15:38 +0100

    witam
    Chyba mam problem.
    Do wczorajszego dnia zupelnie nie bylem swiadomy takiego zagrozenia, ale
    doszly mnie plotki, ze......
    Sprawa wyglada nastepujaco. Jestem na zasilku przedemerytalnym. Jestem
    posiadaczka akcji pracowniczych zakladu, w ktorym pracowalam.
    Czy to prawda, ze odsprzedajac zakladawi lub innej osobie prawnej lub
    fizycznej moge stracic prawo do zasilku?
    Jesli tak to co powinienem zrobic? Prosze o porade. Dla mnie to bardzo wazna
    sprawa
    Dodam, ze bylem u kierownika PUP i on nic na ten temat nie wie, a szkoda bo
    moim zdaniem powinien.
    Nie zaprzeczyl wiec, ani nie potwierdzil.

    pozdrawiam
    mariusz c