  • 1. Data: 2003-03-12 22:02:08
    Temat: Spalenie galezi - czy legalne?
    Od: "Markus" <a...@i...pl>

    Mam troche galezi do spalenia. Jest to duzy teren ale w miescie. Czy takie
    ognisko jest nielegalne?

    --
    Pozdrawiam,
    Markus

  • 2. Data: 2003-03-13 19:22:41
    Temat: Re: Spalenie galezi - czy legalne?
    Od: "P.G." <g...@w...pl>

    "Markus" <a...@i...pl> schrieb im Newsbeitrag
    > Mam troche galezi do spalenia. Jest to duzy teren ale w miescie. Czy takie
> [...]

    heh
    ja bym to po prostu spalil i nie czekal na reakcje sasiadów, ale jesli
    chcesz legalnie - to wystap do strazy pozarnej o uzyskanie stosownego
    zezwolenia ;)

    ps.
    pal te smieci

  • 3. Data: 2003-03-13 19:56:33
    Od: "Markus" <a...@i...pl>

> [...]
    > ja bym to po prostu spalil i nie czekal na reakcje sasiadów, ale jesli
    > chcesz legalnie - to wystap do strazy pozarnej o uzyskanie stosownego

    JA wole juz teraz wszystko formalnie... bo jak wyciolem jedna galaz od
    drzewa to od razu sie zjawila straz miejska i ochrona srodowiska i ledwo sie
    z tego wyplatalem... a juz mi mieli przylozyc kilka tysiecy kary....
    i nie wiem czy musze miec pozwolenie a jesli tak to u kogo...

    Pozdrawiam,
    Markus

  • 4. Data: 2003-03-14 07:32:16
    Od: "marcus_mgs" <m...@p...onet.pl>

    Hej!

> [...]
    sie
    > z tego wyplatalem... a juz mi mieli przylozyc kilka tysiecy kary....
    Na PRYWATNYM terenie? Co to za drzewo?

    Pozdrawiam
    Marek Goslawski

  • 5. Data: 2003-03-14 22:03:31
    Od: "Markus" <a...@i...pl>

    Użytkownik "marcus_mgs" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:b4s0do$lm3$1@sunflower.man.poznan.pl...
    > Hej!

    > sie
    > Na PRYWATNYM terenie? Co to za drzewo?

    Tak ... zgodnie z obowiazujacym prawem ... nawet jak chcesz przy choince
    obciac dwie galazki to potrzebujesz pozwolenie (nawet na swoim prywatnym
    terenie).
    Ja skosilem jedna galaz akacji bo zagradzala wjazd i chcieli mi przywalic
    kilka tysiecy zlotych kary!!! WIec teraz wole dmuchac na zimne...
    Na wszelkie drzewa ktore maja chyba powyzej 5 lat musisz miec pozwolenie.
    Szkoda ze nikt nie wie jak jest z paleniem galezi...

    --
    Pozdrawiam,
    MARKUS

  • 6. Data: 2003-03-15 20:46:52
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Markus" <a...@i...pl> popełnił 14 mar 2003 na pl.soc.prawo utwór

> [...]
    > przywalic kilka tysiecy zlotych kary!!! WIec teraz wole dmuchac na
    > zimne... Na wszelkie drzewa ktore maja chyba powyzej 5 lat musisz miec
    A nie 10l??? I nie wszystkie (oprócz owocowych, wprowadzonych tymczasowo
    niezgodnie z mpzp, itd). I "skoszenie" gałęzi to przecież "niezbędne
    zabiegi pielegnacyje" ;)

    > pozwolenie. Szkoda ze nikt nie wie jak jest z paleniem galezi...
    Bo masz tu zbieg zarówno przepisów o ochronie przeciwpożarowej, prawa
    ochrony przyrody, przepisów miejscowych...
    Proponuję zadzwonić do Straży Pożarnej z tym pytaniem,
    coś muszą wiedzieć... ;)

    --
    pozdro
    poreba

  • 7. Data: 2003-03-18 01:09:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 14 Mar 2003, Markus wrote:
    [...]
    >+ Szkoda ze nikt nie wie jak jest z paleniem galezi...

    W niektórych gminach (miejskich :)) straż miejska ściga
    za spalanie różności na otwartym powietrzu. Nie wiem
    z jakiej podstawy (ochrona środowiska ?) ale wystarcza
    "życzliwe" zgłoszenie :]

    pzdr, Gotfryd