  • 1. Data: 2003-02-04 18:16:29
    Temat: Re: zarzadzenie ministra infrastruktury z ubieglego roku (?)
    Od: "Grupy" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Kafar" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b1op0n$m3q$1@szmaragd.futuro.pl...
    > Czy ktos wie, czy wyszlo zarzadzenie ministra infrastruktury w ubieglym
    > roku, w styczniu, ktore ponoc mowi ze zmniejszono z 7 do 3m3
    (szesciennych)
    > zuzycia wody na osobe, przy rozliczeniu ryczltowym ?
    > Nie wiem dokladnie jakie to bylo zarzadzenie, wiec ciezko mi znalezc w
    > internecie, czy moglbym prosic o podanie/wskazanie linka, albo chociaz co
    > za ustawa byla ?!
    >
    > Z gory dziekuje za pomoc

    Dziennik Ustaw z 2002r. Nr 8 poz. 70
    Pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2003-02-04 18:42:32
    Od: "Kafar" <k...@w...pl>

    Grupy <m...@p...pl> napisal:
    :
    : Dziennik Ustaw z 2002r. Nr 8 poz. 70
    :
    Dziekuje serdecznie za wskazanie, najgorsze jest to ze nie moge znalezc na
    googlach i onecie, jakbys mogl mi wskazac, gdzie moglbym to znalezc, bylbym
    wdzieczny

    pzdr

  • 3. Data: 2003-02-04 19:11:41
    Od: "Grzegorz Stokwisz" <m...@w...szczecin.pl>

    www.abc.com.pl - szukaj dziennikow ustaw

  • 4. Data: 2003-02-04 19:13:57
    Od: "Kafar" <k...@w...pl>

    Użytkownik Grzegorz Stokwisz <m...@w...szczecin.pl> napisal:
    :
    : www.abc.com.pl - szukaj dziennikow ustaw
    :
    ok, dzieki za pomoc, znalazlem w Lexie ;)

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2003-02-04 19:23:08
    Od: Zyga <z...@s...pl>

    Dnia Tue, 4 Feb 2003 19:42:32 +0100, "Kafar"
    <k...@w...pl> napisaB:

    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf?OpenDatabase

    Zygmunt Skalny z...@p...pl

  • 6. Data: 2003-02-04 21:17:23
    Od: "Kafar" <k...@w...pl>

    Zyga <z...@s...pl> napisal:

    : http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf?OpenDatabase

    dziekuje, juz znalazlem w Lex'ie

    pzdr

  • 7. Data: 2003-02-05 16:15:51
    Od: "Kafar" <k...@w...pl>

[...]
    internecie, czy moglbym prosic o podanie/wskazanie linka, albo chociaz co to
    za ustawa byla ?!

    Z gory dziekuje za pomoc

  • 8. Data: 2003-02-06 16:43:23
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grupy" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > (szesciennych)

    > Dziennik Ustaw z 2002r. Nr 8 poz. 70

    Czy to dotyczy także Spółdzielni mieszkaniowych ????

    Jakie były normy w poprzedniej wersji tego rozporządzenia jak również
    poprzedniczki Ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę (powoływana jest z
    czerwca 2001). Będę wdzieczny za numery stosownych DzU.

    Telesfor Baudot (T...@p...onet.pl)
    http://tele2001.republika.pl

  • 9. Data: 2003-02-07 18:15:06
    Od: "wega" <w...@x...wp.pl>

> [...]
    > czerwca 2001). Będę wdzieczny za numery stosownych DzU.
    >

    > --Wyjaśnienie Podsekretarza Stanu w Min.Gosp. Przestrz. i Budownictwa z
    05.04.88 do art.15. ust.1 Prawa Lokalowego dz. U.nr 30 z dn.12.10.87 oraz
    Dz.Urzęd.Min. Bud. i Gosp. Przewstrz. i Kom. nr 1 z dn. 23.01.87.

    > Lokal z łazienką, woda podgrzew. z zewn. sieci gazowej - 6
    m3/mieszkańca/miesiąc;
    > Lokal z łazienką, woda podgrzew. z lokalnego źródła ciepłej wody (prąd,
    piece węglowe itp) - 4,5 m3/mieszkańca/miesiąc;
    > Lokal bez łazienki - 2,4 m3/mieszkańca/miesiąc.
    Wega