  • 1. Data: 2004-02-28 19:38:51
    Temat: zarobki a zakres obowiazkow
    Od: "Marek" <r...@g...pl>

    Witam

    Obecnie pracuje (kilka lat) jako informatyk i mam pewny zakres obowiazkow i
    co normalne jest mi placone wynagrodzenie. I nagle przychodzi prezes i mowi
    ze mam byc odpowiedzialny za przekaz danych informacji do nfz (pakiet
    swiadczeniodawcy). I w obecnej sytuacji mam prawo zazadac podwyzki placy ?.
    Nadmienam ze do tej pory nic z nie mialem wspolnego z
    nowa "odpowiedzialnoscia".
    Jak takie "poczynania" moich zwierzchnikow reguluje kodeks pracy ?

    Przed "konfrontacja" chcialbym zapoznac sie Waszymi wnioskami.

  • 2. Data: 2004-02-28 20:57:01
    Temat: Re: zarobki a zakres obowiazkow
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marek" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nowa "odpowiedzialnoscia".
    > Jak takie "poczynania" moich zwierzchnikow reguluje kodeks pracy ?

    Możesz zażądać. Ale oni nie muszą Ci dać. Ty wówczas możesz uznać, ze za
    mało płacą i wypowiedzieć umowę o pracę.

  • 3. Data: 2004-03-01 12:02:19
    Od: bronek <b...@g...pl>

    Marek wrote:
> [...]
    > Jak takie "poczynania" moich zwierzchnikow reguluje kodeks pracy ?
    >
    > Przed "konfrontacja" chcialbym zapoznac sie Waszymi wnioskami.

    Zakres obowiązków musi być po prostu zgodny z umową o pracę. Jeżeli jest
    szerszy - otwiera Ci drogę do negocjacji, gdyż w takim wypadku zakres
    powinien wiązać się z aneksem do umowy.

    Bronek