  • 1. Data: 2004-02-28 18:42:26
    Temat: kontrola skarbowa(jako swiadek) i brak dow. platnosci od kontrah
    Od: "robeix" <r...@N...gazeta.pl>

    witam

    w srode mam ide do urzedu kontroli skarbowej jako swiadek w sprawie mojego
    kontrahenta. mam dwie faktury na sprzedaz dla
    tego kontrahenta ale nie moge znalezc dowodow wplat/dowodow przelewu ze
    zaplacil.

    co mam robic ?nie chce podpasc kontroli....ale wydaje mi sie ze nie jest to
    az taki istotny dokument....

    czy ktos z Was byl na takiej kontroli jako swiadek ? chcialbym wiedziec czy
    UKS tez sie czepia kontrahenta czy nie ?!

    pomozcie

    Tomek

  • 2. Data: 2004-03-01 21:00:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    ...spytaj na .podatki !
    Gęstość "trafionych przez UKS" pewnie większa :)

    pozdrowienia, Gotfryd