  • 1. Data: 2004-02-08 13:37:27
    Temat: zapytanie...
    Od: "Karolina" <p...@s...pl>

    Witam!
    Może trochę NTG, ale nie mam pomysłu gdzie indziej zapytać. Dostałam
    wezwanie do sądu w roli świadka. niestety nie mogę się stawić w wyznaczonym
    terminie, ponieważ w tym samym czasie mam egzamin którego nie mogę
    przełożyć, ewentualne spóźnienie też w grę nie wchodzi, bo sąd jest w innym
    mieście.
    I oto moje zapytanie - czy wystarczy jeśli w dniu kiedy mam egzamin
    przefaksuję do sądu zwolnienie z zaświadcznieniem z dziekanatu, że istotnie
    miałam w tym czasie egzamin?
    Dodam, że i egzamin i rozprawa są jutro, dopiero jutro będę miała
    zaświadczenie z dziekanatu, do tej pory był zamknięty.

    pozdrawiam
    Karolina

  • 2. Data: 2004-02-08 16:40:27
    Temat: Re: zapytanie...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Karolina" <p...@s...pl> napisał w wiadomości

    Skoro wcześniej nie dało się tego załatwić, to po prostu musi wystarczyć i
    tyle. Z tym, że jak do tego sąd podejdzie, to inna sprawa. Dobrze by było,
    jakby na tym zaświadczeniu z dziekanatu była jakaś wzmianka, że to jedyny
    termin, albo coś w tym guście. Jeśli to pierwsze wezwanie, to może sąd
    przymknie na to oko, bo tak rzeczywiście, to egzamin jest średnią podstawą
    do niestawiennictwa. A jakbyś była chora, to by Cię skreślili z listy
    studentów