  • 1. Data: 2003-05-20 11:41:02
    Temat: zapytanie
    Od: "Robert Kubanek" <r...@p...onet.pl>

    Witam !!
    Jestem bardzo bliski sporządzenia pozwu sądowego na developera .Czy
    taki pozew musi być napisany przez prawnika/
    A może są jakieś strony internetowe które pomagają w konstrukcji
    takiego pozwu?
    Proszę o instrukcję w tej bardzo pilnej dla mnie sprawy i pomoc.

    Z szacunkiem:
    r...@p...onet.pl
    ROBERT
    Szczecin

  • 2. Data: 2003-05-20 12:34:12
    Temat: Re: zapytanie
    Od: "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl>

    > Witam !!

    Hej

    > Jestem bardzo bliski sporządzenia pozwu sądowego na developera
    .Czy
    > taki pozew musi być napisany przez prawnika/

    Nie musi.

    > A może są jakieś strony internetowe które pomagają w konstrukcji
    > takiego pozwu?
    > Proszę o instrukcję w tej bardzo pilnej dla mnie sprawy i pomoc.

    Widzac ze masz niewielka wiedze w tej materii to lepiej bedzie dla
    Ciebie jednak skorzystac z uslug prawnika

    Tomek

  • 3. Data: 2003-05-20 12:45:02
    Od: w...@p...onet.pl

> [...]
    > taki  pozew  musi  być  napisany  przez  prawnika/
    > A może  są  jakieś  strony  internetowe  które  pomagają  w  konstrukcji

    to jeszcze zależy od tego, o co chcesz pozwać...
    może to Ci się przyda:
    http://www.wzorypism.coo.pl/wzory_pism_dla_kazdego/s
    adowe/pozwy.htm

    pozdrawiam