1. Data: 2004-01-15 10:17:58
Temat:[Sad Rodzinny] Wnioski dowodowe i dodatkowi swiadkowie?
Od:"PL" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie!
Sprawa o alimenty toczy sie przed Sadem Rodzinnym. Podczas pierwszej
rozprawy adwokat jednej ze stron wnioskuje o powolanie DODATKOWYCH swiadkow.
Czy po odroczeniu w/w postepowania druga strona moze rowniez wezwac
dodatkowych swiadkow i zlozyc nowe wnioski dowodowe. Jak to uczynic
ABSOLUTNIE FORMALNIE?

Oczekujac pomocy, pozdrawiam goraco :-)!!!
PL

2. Data: 2004-01-15 12:13:23
Od:marcin <s...@s...friends.id.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik PL napisał:

> Czy po odroczeniu w/w postepowania druga strona moze rowniez wezwac
> dodatkowych swiadkow i zlozyc nowe wnioski dowodowe. Jak to uczynic
> ABSOLUTNIE FORMALNIE?

włożyć nowe wnioski dowodowe (można pisemnie pocztą lub w biurze
podawczym Sądu lub ustnie na rozprawie (polecam na piśmie z kopią dla
siebie, żeby była ewentualna podstawa do odwołania w razie uchybień Sądu
i niekorzystnego wyroku), wskazując w nich (źródła dowodowe)
(świadkowie), przedmiot dowodu (co chcemy udowodnić?) i ewentualnie po
co chcemy to udowodnić.

chciałeś formalnie to masz :)

pozdrawiam

marcin

3. Data: 2004-01-15 12:23:01
Od:"PL" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

(...ciach...)
> chciałeś formalnie to masz :)
>
> pozdrawiam
>
> marcin
=========
Dziekuje za odpowiedz, ale jeszcze "pomecze" ;-)
1. Czy kazdy wnisek dowodowy i nowy swiadek musi byc oddzielnie, czy tez
moge "calosc" ;-) zawrzec w jednym pismie?
2. Czy powinienem zlozyc w/w dokumenty wraz z odpisem dla drugiej strony?
3. Gdzie moge zapoznac sie z orzecznictwem tyczacym alimentow (rodzice
pozywajacy dzieci)?

RePozdrawiam :-)!!!
PL