  • Data: 2003-05-01 00:09:59
    Temat: zamowione kupione wadliwe
    Od: "grzegorz" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    nabylem przez internet sprzet grajacy na gwarancji wartosc(300zl) w uwagach
    dotyczacych zamowienia zaznaczylem ze ma byc sprawny sprawdzony
    obawiajac sie bawienia w paczki dodatkowe koszty niestety stalo sie to czego
    sie obawialem sprzet nie jest calkowicie padniety tylko ma uciazliwy defekt

    jak to jest z kosztami odsylki?przysylki ponownej
    czy mam prawo zarzadac od sprzedawcy pokrycia kosztow ze wzgledu na to ze
    wyslal mi a nie powinnnien gdyz prosilem i zaznaczylem przy zamowianiu zeby
    sprawdzil a to raczej nie stalo cie na wskutek transportu i jest wyrazne

    grzesiek