  • 1. Data: 2003-01-21 09:04:33
    Temat: zamowienia publiczne
    Od: "wisia" <m...@p...onet.pl>

    Mam pytanie i bardzo prosze o pomoc.
    Umowa na swiadczenie pewnych usług zostala podpisana bezterminowo przed
    wejsciem w zycie obowiazku stosowania ustawy o zamowieniach publicznych w
    mojej branzy.Jak dlugo moge sie poslugiwac ww umowa, bez koniecznosci
    rozpisania przetargu na swiadczenie tej uslugi ( w tym wypadku przetarg
    bedzie tylko formalnoscia-jest tylko jedna firma na rynku, ktora moze ta
    usluge dla mnie swiadczyc)

    z gory dziekuje za odpowiedz
    wisia

  • 2. Data: 2003-01-21 10:47:47
    Temat: Re: zamowienia publiczne
    Od: "suffka" <h...@g...pl>

    >Użytkownik "wisia" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    M. zd, umowę trzeba wypowiedzieć.

    Jak dlugo moge sie poslugiwac ww umowa, bez koniecznosci

    Jezeli rzeczywiście jest tylko jedna firma na rynku, to nie przetarg, tylko
    zamówienie z wolnej ręki.
    Jeżeli szacunkowa wartośc zamówienia przekracza 20 tys euro - należy się
    zwrócić z wnioskiem do Prezesa UZP o zgodę.
    Pozdr
    suffka

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2003-01-21 11:03:59
    Od: "Piotrus" <p...@d...com.pl>

    Napisz do prezesa uzp podanie o zgodę na zamówienie z wolnej ręki.