  • 1. Data: 2003-01-20 22:23:35
    Temat: Uchwała Wspolnoty Mieszkaniowej...
    Od: "Andrzej Ewert" <p...@p...onet.pl>

    Wspólnota mieszkaniowa składa sie z 2 właścicieli. Jednym z nich jestem ja.
    Drugi właściciel upoważnił mnie notarialnie do występowania w imieniu
    Wspólnoty w sprawach związanych ze wspólnotą.
    Czy moge w oparciu o takie pełnomocnictwo podejmować uchwały w imieniu swoim
    i drugiego właściciela i czy mogę podpisać ew. taką uchwałe za siebie i za
    2-go włściciela?
    Będę wdzięczny za pomoc
    Andrzej

  • 2. Data: 2003-01-21 00:44:58
    Temat: Re: Uchwała Wspolnoty Mieszkaniowej...
    Od: mSet <m...@i...pl>

    Andrzej Ewert napisał:

> [...]
    > i drugiego właściciela i czy mogę podpisać ew. taką uchwałe za siebie i za

    Widać z tego, że wspólnik upoważnił Cię do reprezentowania wspólnoty na
    zewnątrz, a nie do podejmowania uchwał za niego. Podaj więcej
    szczegółów, np. treść tego upoważnienia.

  • 3. Data: 2003-01-22 13:12:44
    Od: "Monika_O" <m...@r...pl>

    Zgodnie z zapisami ustawy o własności lokali
    Dz.U.00.80.903
    "Art. 19. Jeżeli liczba lokali wyodrębnionych i lokali niewyodrębnionych,
    należących nadal do dotychczasowego właściciela, nie jest większa niż
    siedem, do zarządu nieruchomością wspólną mają odpowiednie zastosowanie
    przepisy Kodeksu cywilnego i Kodeksu postępowania cywilnego o
    współwłasności"
    no więc nie odpowiem Ci precyzyjnie, ponieważ nie podałeś ile lokali
    znajduje się w budynku.
    Pozdrawiam :-)

    --
    Monika_O